Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

samme som nå, bare mindre klær under

Hva har du nå, da..? Vinterpose?

lammeskinn og en rød pose. mulig det er dunpose, vet ikke.

jeg kommer vel til å bytte når jeg kjenner hun er svett i nakken etter en tur. hva jeg skal bruke da, er jeg usikker på.

Annonse

Jeg kjøpte en fleecepose på salg til 150kr, superfornøyd og kommer til å bruke den fremover. Når de blir enda varmere i været blir det ullskinn og dyne/teppe :)

I posen trenger vi nå kun vanlige inneklær og en genser/overdel i ull pluss lue :) da er snuppa god og varm.

Jeg kjøpte en fleecepose på salg til 150kr, superfornøyd og kommer til å bruke den fremover. Når de blir enda varmere i været blir det ullskinn og dyne/teppe :)

I posen trenger vi nå kun vanlige inneklær og en genser/overdel i ull pluss lue :) da er snuppa god og varm.

Hvor fikk du tak i fleeceposen? Høres ut som et bra kupp :)

Hvor fikk du tak i fleeceposen? Høres ut som et bra kupp :)

http://lekmer.no/barn-og-baby/barnevogner-og-barnevognstilbehor/kjoreposer-skinn-og-sitteputer/trille-kjørepose-basic-rød#.UTTtsL-9Kc0 denne kjøpte jeg. Googlet etter rabattkode og fant en som gav 10% på toppen så det ble vel i i overkant av 150kr. Rask ekspedisjon også :) de har endel salg ser jeg- så jeg kan ikke se mer der ;kr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...