Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vårpose (hvilken)?

Dyne?

Eller...? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme som nå, bare mindre klær under

Skrevet

Hva har du nå, da..? Vinterpose?

Skrevet

I simo duo vogna skal jeg ha dundyne og lammeskinn for der bruker vi bag fortsatt. I bugaboo vogna som er sportsvogn skal jeg ha fleeceposen til bugaboo, vanskelig å få det lunt med dyne i sportsvogn.

Skrevet

Jeg har bare en gammel pose fra Simo i emmaljunga sportsdelen. Den er foret med bare vatt, men god til å holde varmen selv om:)

Skrevet

Hva har du nå, da..? Vinterpose?

lammeskinn og en rød pose. mulig det er dunpose, vet ikke.

jeg kommer vel til å bytte når jeg kjenner hun er svett i nakken etter en tur. hva jeg skal bruke da, er jeg usikker på.

Skrevet

Jeg kjøpte en fleecepose på salg til 150kr, superfornøyd og kommer til å bruke den fremover. Når de blir enda varmere i været blir det ullskinn og dyne/teppe :)

I posen trenger vi nå kun vanlige inneklær og en genser/overdel i ull pluss lue :) da er snuppa god og varm.

Skrevet

Kommer vel til å gå for lammeskinn og dyne:) Tar nok med et ullpledd i tilfelle. I en overgangsfase bruker vi nok lammeskinnposen med mindre klær under.

Skrevet

Jeg kjøpte en fleecepose på salg til 150kr, superfornøyd og kommer til å bruke den fremover. Når de blir enda varmere i været blir det ullskinn og dyne/teppe :)

I posen trenger vi nå kun vanlige inneklær og en genser/overdel i ull pluss lue :) da er snuppa god og varm.

Hvor fikk du tak i fleeceposen? Høres ut som et bra kupp :)

Skrevet

Hvor fikk du tak i fleeceposen? Høres ut som et bra kupp :)

http://lekmer.no/barn-og-baby/barnevogner-og-barnevognstilbehor/kjoreposer-skinn-og-sitteputer/trille-kjørepose-basic-rød#.UTTtsL-9Kc0 denne kjøpte jeg. Googlet etter rabattkode og fant en som gav 10% på toppen så det ble vel i i overkant av 150kr. Rask ekspedisjon også :) de har endel salg ser jeg- så jeg kan ikke se mer der ;kr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...