Gå til innhold

gravid i uke 10. dere med flere barn.

Anbefalte innlegg

ikke vært på ul enda , skal når jeg er i uke 12+5.

dette er mitt 3 svangerskap å føler dette er så anderledes enn de to første. i første svangerskap var jeg så dårlig. var sengeliggende og kastet opp i 12 uker. mistet i uke 16 så ville ikke vite kjønn.... ble gravid etter 1 menstrasjon å var da selfølgelig veldig redd i dette svangerskapet. var mmye kvalm å avhengi av mat. kastet også endel opp å fikk da ei jente. nå er jeg gravid igjen å jenta mi er 17 mnd. føler meg uggen om mårran å er avhengi av mat. men kun kastet opp en gang. føler dette svangerskapet er så anderledes! tror dere noe er galt? er også veldig øm i brystene. men føler meg ellers helt fin.. kanskje jeg venter gutt?

noen erfaringer dere med flere barn å evt kjønn dere ventet?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144025481-gravid-i-uke-10-dere-med-flere-barn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt forskjellige svangerskap hos meg, og en av hver :-)

Gutt første gang - var veldig kvalm, sengeliggende, ekstremt trøtt og sliten. Denne gangen er det sannsynligvis jente (iflg. ord. UL), og formen har vært myye bedre!!! Ikke vært hjemme fra jobb en eneste dag. Ikke spesielt trøtt heller med tanke på at jeg tross alt har en toåring løpende rundt! Og denne gangen kjente jeg det mye mer i puppene.

Spennende å se om det blir en jente som popper ut :-) (uke 22 nå)

Helt forskjellige svangerskap hos meg, og en av hver :-)

Gutt første gang - var veldig kvalm, sengeliggende, ekstremt trøtt og sliten. Denne gangen er det sannsynligvis jente (iflg. ord. UL), og formen har vært myye bedre!!! Ikke vært hjemme fra jobb en eneste dag. Ikke spesielt trøtt heller med tanke på at jeg tross alt har en toåring løpende rundt! Og denne gangen kjente jeg det mye mer i puppene.

Spennende å se om det blir en jente som popper ut :-) (uke 22 nå)

ok:-) er forresten mye trøtt, var ikke det de to første gangene. spennende da :-) veldig koos med jente!

Nesten ikke dårlig med nr 1, uggen og kvalm, men slettes ikke ille. Nr 2 var litt verre. Mer kvalm, og var det en god stund. Dette var begge gutter. Er 10+2 i dag og har vært KVALM! Denne gangen har jeg faktisk vært borte fra jobb og formen svinger veldig. Utrolig trøtt. Helt ødelagt i dag f.eks, men håper kvalmen er på retur. Hatt noen gode dager.

Tror alle svangerskap kan være forskjellig, men det er faktisk slik at de som er veldig kvalme oftere får jenter ;-)

Jeg har en av hver, gutt først å var kvalm med stor K!! Ikke såå mye trett, fysen på pink lady og bigmac, husker også at hårveksten tok helt av!! andre var jente, litt uvel og stuptrøtt, konstant sulten!!

Er 11+2 m nr3 nå, svangerskapet er sååå likt det første! Så her blir det spennende å se om d er en gutt igjen da...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...