Gå til innhold

Kan jeg være gravid?

Anbefalte innlegg

3 dager før mensen skulle komme fikk jeg noe lyserosa/brunt blod på papiret. Tenkte at mensen skulle komme så passet alltid på å ha en OB inne. Hver gang sjekket jeg for blod og enten var det bittelitt rosa eller ingenting. Slik gikk det og mensen"dagen" kom, men fortsatt ikke "mensen" enten ingenting eller bare pittelitt lyserosa/brunt utflod. Jeg har alltid hatt kraftig menstruasjon hvor det har fosset med blod, men nå absolutt ingenting! Det eneste som er litt rart er at etter jeg har hatt sex har det blitt 1-2 dråper med litt mere rødaktig utflod, men thats it. Nå har det stoppet opp helt, og det varte i 4-5 dager. Med bare det lyserosa tullet, kan d være en mulighet for at dette var en "festeblødning"? Kroppen er utslitt og puppene er helt forferdelig ømme!! Kanskje jeg skal teste meg i morgen? Problemet er at hver gang jeg tester så får jeg neg...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144025414-kan-jeg-v%C3%A6re-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo for sent til å være festeblødning, men på den annen side så tror jeg det er flere som har småblødninger og likevel er gravide. Stress o.l. kan jo også forskyve mensen, da.... Uansett, jeg reagerte mest på at du bruker OB uten å blø, ville bare fortelle at det er ikke så lurt, for da trekker den til seg fuktighet som skal være inni der ;)

http://www.terminkalkulator.com/festeblødning/

Her står det om festeblødning :)

Jeg hadde det sånn den ene gangen jeg var gravid. Var sikker på at det var en rar mensen, men ul noen uker senere viste at det måtte ha vært festeblødning.

Lykke til med testingen ;)

• 3 uker senere...

3 dager før mensen skulle komme fikk jeg noe lyserosa/brunt blod på papiret. Tenkte at mensen skulle komme så passet alltid på å ha en OB inne. Hver gang sjekket jeg for blod og enten var det bittelitt rosa eller ingenting. Slik gikk det og mensen"dagen" kom, men fortsatt ikke "mensen" enten ingenting eller bare pittelitt lyserosa/brunt utflod.

Hvordan har det gått? Jeg har det samme. Er superspent!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...