Gå til innhold

Ditt/ dine beste kjøkkentips!??

Anbefalte innlegg

Driver og planlegger kjøkken og blir srø av alle muligheter i fronter, plassering, farger, hvitevarer, innredning, leverandør osv osv..

Jeg dras mellom flere stiler og klarer ikke bestemme meg. Pris er ikke nødvendigvis et element, men gjør jo ingenting om vi sparer noe....

Har sett på IKEA, Sigdal og Marbodal. HTH er også en mulighe, men har ikke vært der og sett.

Har du noen gode tips!?? :D

Anonym poster: 6125aaee747428e432031cc23d0f5160

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144025380-ditt-dine-beste-kj%C3%B8kkentips/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Henrenoverte kjøkkenet selv for snart ett år siden, å angrer ikke på noen av mine løsninger... enda ihvertfall!

Stor vask. Mest mulig skuffer som underskap, slik at du får "dratt" ut hele innholdet. Komfyr og micro i høyden. Stor benkeplass for matlaging som vender ut til sittegruppe, er også brukt som spiseplass. Hyggelig og sosialt! Lys innredning, lettere å kombinere stæsj. Nok stikkontakter (et must fra min side) Nok lys. En benkeplate som ikke viser hvert eneste rusk.... ja, dette var noen tips fra meg.

Sentralstøvsugeravsug i sokkelen om dere har sentralstøvsuger. Bruker det hver dag! Angrer på at jeg ikke har stor kum med plass til stekebrett, så ville jeg hatt kjølehjørne. Ekstra bred platetopp med 5 soner er gull. Det samme er stekeovn og kombiovn i stedet for stekeovn og micro. Kombiovn er stekeovn og micro i ett. Helt gull med to stekeovner når man baker eller når man helsteker kjøtt og skal ordne tilbehøret og i stekeovn:-) Og velg skuffer fremfor skap. Hel vegg med høyskap om det passer noe sted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...