Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 3. mars 2013 #1 Skrevet 3. mars 2013 Får man sete til seg og barnet, pluss plass til vognen? Eller er det meningen barnet skal sitte i vognen? Det er en laaang reise. Er det internett på toget?
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2013 #2 Skrevet 3. mars 2013 Jeg ringte NSB ta jeg skulle ta Bergensbanen, fikk da plass i familievognen slik at jeg kunneha vognen rett foran meg. Har både opplevd å få et ekstra sete til babyen og fått en annen med baby rett ved siden av meg. Det var ikke Internett sist jeg tok tog. Anonym poster: 4e717f649d92a73d5082521982cc5b5d
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2013 #3 Skrevet 3. mars 2013 Jeg reiste med familievognen for en stund tilbake, og da hadde jeg et ledig setet til barnet + plass til barnevogn. Vi hadde internett på toget Anonym poster: 29db4c4b7d406bc599384eb276f7d8a8
Gjest Nerdens'mus Skrevet 3. mars 2013 #4 Skrevet 3. mars 2013 Internett på toget og sete til barn og mor. Det jeg ikke liker med de nye barnevognplassene er at de er helt oppi lekekroken. Syns de som designet vognene kunne plassert barnevogn plassene midt i vognen eller i enden. For er ikke artig med. 7 timers togtur med jungelbrøl når man enda har en unge som sover dupp. Lekekroken brukes mest av barn 4+ og da blir det en del leven som foreldrene til bråkebøttene blir forskånet for. Mens vi med småbarn slitter med å legge nysjerige småtroll.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2013 #5 Skrevet 3. mars 2013 Det varierer på hvilket tog og avganger du tar. Jeg reiser mye med jenta mi med tog mellom Stavanger og Oslo. jeg har fått vognplass alle gangene selvfølgelig siden det er bestilt, men det med hvor jeg er plassert er veldig varierende. Som oftest har jeg fått ett sete ved vognen og to seter lengre bak i kupeen, andre ganger har jeg fått to seter ved siden av hverandre rett ved vognen og ved tre eller fire ganger har jeg ikke fått plass ved vognen i det hele tatt, det syntes jeg var veldig vanskelig da ho var nyfødt + 3-5 mnd. (dette har vært uavhengig om jeg har reist alene med ho eller med mannen og) Om du bestiller via tlf i steden for over nett, så kan du spørre etter akkurat det du vil ha Anonym poster: 62da3bf0dab6de011459ccab6513acbb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå