Gå til innhold

Titter innom for å spørre dere kloke gravide damer..

Anbefalte innlegg

Hvor mange av dere har hatt vondt, stikninger/murring, press og noe som ligner på kramper uten blødning eller så mye som litt rødt i truseinnlegget før IKM og vært gravide??

Har i tillegg de siste dagene følt at brystene er rare og er øm i korsryggen..

Sitter ikke spiren nå så sitter den ikke, men igjen så har kroppen min aldri oppført seg sånn i dagene før IKM :( Aldri hatt vondt, har veldig lite murringer og merker ikke at mens kommer før dagen i forveien da jeg får migrene og noe mer uren hud. IKM er på onsdag...

Fortsetter under...

Koselig med svar, og til og med fra en felles prøver :D

Jeg håper og håper, testa nå og fikk skyggestrek innen fristen gikk ut.. Skal vente til tirsdag med å teste igjen siden HCG skal stige annenhver dag, så får vi se :)

Jeg at igrunnen aldri tenkt over det før IKM. Det er når den har uteblitt at jeg har fått mistanke. Pleier forsåvidt å være ekstremt øm i brystene når jeg er gravid. Også pleier jeg å være stuptrøtt når egget fester seg ( vill gjetning da, men ligger rett ut et par dager), og har jeg gjort hver gang jeg har vært gravid :-) ja, jeg hadde visst noen symptomer før IKM allikevel :-)

Dagen før ikm så trodde jeg virkelig at mensen kom, for jeg hadde sterke brennende murringer i magen. Men mensen kom jo ikke og jeg testet positivt kvelden før ikm. Kjente ingenting i puppene men det kan ha en sammenheng med at dette er nr 2. Lykke til!:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...