Gå til innhold

Gått opp 3 kg og er bare i uke 6

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir helt deprimert jeg. I sist svangerskap la jeg på meg 25 kg. Vil ikke det nå.. men 3 kg allerede??? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Titter inn fra 2. trimester, jeg la på meg 4 kg de første 8 ukene. Er nå i uke 16 og har fortsatt lagt på meg 4 kg, så det er ikke nødvendigvis slik at du legger på deg like mye hele tiden:) jeg prøvde å bli litt bevisst på hva jeg spiste, og det pleier jo å hjelpe :) lykke til!

Skrevet

Innen jeg var i uke 11-12 hadde jeg lagt på meg 6 kg, spiste sunt og gikk en halv mil om dagen. Men så stangerte det mye og jeg gikk ikke opp noe mer før magen begynte å vokse. Jeg venter tvillinger, men har ikke inntrykk av at det er årsaken. Så spis sunt og beveg deg når du kan, så får nesten kroppen din reagere som den vil :)

Men husk at det er viktig å kose seg også. Jeg rørte ikke brus og godsaker de første ukene, men etterhvert har jeg fått mye mer lyst på søtt, uten at det nødvendigvis har hatt så mye å si for vekta.

Vi legger på oss også for å ha et lager til amming og ekstra energi til barseltiden, så det er ikke meningen at alt skal være borte når vi drar fra sykehuset....

Skrevet

Jeg har allerede lagt på meg 9 kilo i uke 8 (snart 9). I forrige svangerskap la jeg på med 35 kilo. Jeg tåler rett og slett ikke hormonene, så mye er vann allerede.

Skrevet

Takk for svar. Har absolutt ikke lyst å gå opp så mye igjen. Får passe på hva jeg spiser, men skjønner at nå ikke er tidspunktet til å slanke seg da :)

Skrevet

Uke 8 eller 11 og +2 kg allerede... :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...