pip pip Skrevet 3. mars 2013 #1 Skrevet 3. mars 2013 Datteren min er straks 3 år. De siste månedene har hun skiftet negler. Dvs neglen løsner litt nede ved roten og når den kommer til toppen, løsner den og en ny negl under kommer til syne. Har hele tiden tenkt at dette henger sammen med munn, hånd og fotsyken som hun hadde rett før jul. Men n
pip pip Skrevet 3. mars 2013 Forfatter #2 Skrevet 3. mars 2013 Hm ble ikke ferdig;) Nå er jeg ikke sikker på hva det kan være. Alle sier det er så rart. Skal bestille time til legen i morgen, men lurte på om det er noen haer som har opplevd det samme?
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 3. mars 2013 #3 Skrevet 3. mars 2013 Husker en jente i min bhg som mistet tommelneglen, det kom en ny under. Da sa de at det var fordi hun sugde på tommelen, men det var nok bare «propaganda» Ellers har jeg ikke vært borti det. Men ble litt interessert!
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 3. mars 2013 #4 Skrevet 3. mars 2013 http://snl.no/.sml_artikkel/neglesykdommer http://www.lommelegen.no/legesvar/problemer-med-t%C3%A5neglene Da lærte vi noe nytt i dag og!
pip pip Skrevet 3. mars 2013 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2013 Takk for linken. Er alle fingre og tær her. Hun flasset av huden på fingre og tær først. Der utslettet var etter munn hånd og fotsyken. Må høre med legen i morgen. Er litt rart syns jeg;)
Gmkb Skrevet 22. oktober 2017 #6 Skrevet 22. oktober 2017 På 3.3.2013 den 18.08, pip pip skrev: Takk for linken. Er alle fingre og tær her. Hun flasset av huden på fingre og tær først. Der utslettet var etter munn hånd og fotsyken. Må høre med legen i morgen. Er litt rart syns jeg;) Fant dere ut noe mere om hva dette var? Gutten min har hatt det akkurat likt.
the amazing spidermamma Skrevet 22. oktober 2017 #7 Skrevet 22. oktober 2017 Vi opplevde det samme etter hånd- fot- og munnsyken.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #8 Skrevet 23. oktober 2017 Min har også slikt etter munn, hånd og fot sykdommeb. Flasser rundt tærne/føttene og to negler er litt rare. Altså ser ut som de løsner etterhvert Anonymkode: 72432...cc5
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #9 Skrevet 23. oktober 2017 Ja, det har gutten vår hatt i det siste og. Han hadde hånd,- fot,- og munnsykdom i juli. Anonymkode: fb80f...8c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå