Gå til innhold

Baby 3mnd bruker meg som smokk, nå er jeg utslitt!:(

Anbefalte innlegg

Gjest Mammantil2prinser

Har dere noen gode tips til meg? Hele natten min består av å bytte bryst. Fra venstre til høyre, venstre til høyre. Gjennom HELE natta. Å nå er jeg tom for energi. I tillegg så har jeg en sønn på snart 3år som jeg må fungere for og en mann!

Kjenner jeg rett og slett blir deprimert av dette, men en gang jeg prøver å legge han i sin egen seng våkner han og skal på puppen! :(

Skal høre hvordan han ligger å lager koselyder nå mens jeg skriver her! Det er så frustrerende!:(

Har dere noen gode tips til ei fortvilet, utslitt og trett mor?

Fortsetter under...

Off,har ingen tips,har det på samme viset her.

Nekter smokk,nekter flaske...

Har bedret seg på natta siste ukene,ble mer bestemt på å legge han tilbake i egen seg mellom amminger, det har rsultert i 1 amming på natta, ca 3 tiden. Så sover han til ca halv 7 igjen.

Da legger han seg ca 19.

Men dette er som sagt ganske nytt her ihuset.

Har du prøvd å gi han en koseklut/bamse av noe slag? Det er ofte de liker å gni fjeset med noe mykt når de er trette, de små raringene. Ellers er jo ofte 3mnd alder starten på en ny fase i babyens liv, så det kan jo hende det skjer noe positivt...

Ellers ville jeg prøvd å gjøre senga lun og varm med en varmeflaske før han legges og evt en håndkle/helseteppe-pølse i hodeenden (uten at det blir for trangt). Min gutt er også litt roligere og tryggere når han ligger i sånn nattpose som man får på IKEA etc. Da har han jo også på en måte dyna med seg når du tar han opp for nattmat og når du legger han tilbake, og slipper å bli kald på vegen ;)

Venninnen min hadde det også slik, hun tok den mykeste og største tsjorten sin hadde litt morsmelk på og la datteren med den som koseklut. Det funket, men hun måtte vaske, tørke og ha den inntil kroppen + mm hver dag.

Etter en stund klippet hun den opp i kluter og det ble godkjent så lenge hun hadde de inntil kroppen og hadde mm på. Så hun brukte dem som ammeinnlegg på ettermiddagen ;)

Gjest Mammantil2prinser

Tusen takk for gode tips begge to!:)

Ikveld var det mye skriking men da drog jeg av meg toppen min og gidde han den som kos!:)

Å vet dere hva! Nå ligger han å snorksover i sin egen seng!:) håper dette er starten på noe bedre ja!:)

Annonse

Vi hadde det på samme måte her frem til 2-3 mnd. Nå er hun 4.5 mnd og tar ENDELIG flaske og smokk. Hun ligger endelig i egen seng om natten og ligger med nesa godt inn i gulpekluten og med smokken i munn. Det var en lettelse! Samtidig så har hun våknet ganske hyppig de siste nettene da, så lurer på om det er tenner på vei :/

Hei.. Vil bare si at sånn hadde vi det også, snokke og flaske nekt.. Min er nå 8 måneder men tar flaske, smokk tar han ikkje... Du må bare prøve å holde ut så godt du kan.. Når min blei 5 måneder begynte ting å ordne seg. Men forsatt viss han har ei dårlig natt så sover han sammen med meg der han har puppen tilgjengelig.. Slitsomt men sånn er det bare, prøvde eg å innfinne meg med.. Men skjønner at du

Er utslitt og lei, eg har også to til som ønsker sin dose mamma noe som var også veldig tøft da... Masse lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...