forventningsfulljuni07 Skrevet 2. mars 2013 #1 Skrevet 2. mars 2013 Har tenkt ut litt og vurderer disse navnene. Hva synes dere klinger best? Liker alle navnene like godt, så dette blir vanskelig... Una Selma Hilda Vilja Molly Ella Alva Lykke Isak Viktor Ludvig Ulrik Helmer Lauritz
Cornelianelia Skrevet 2. mars 2013 #3 Skrevet 2. mars 2013 Alva av jentenavnene. Klinger fint med tre navn som begynner på vokal. Ulrik er flott og matcher av samme grunn. Dessuten er jeg veldig glad i navnet Ludvig, og synes det passet godt til.
(Oktober) Skrevet 3. mars 2013 #5 Skrevet 3. mars 2013 (endret) Alva og Viktor eller Ludvig. Ella var det fineste jentenavnet, men Eline og Ella er litt for likt for min smak. To nydelige navn da! Ellers foreslår jeg; Jakob, Filip, Teodor, Frida og Kaja. Endret 3. mars 2013 av (Oktober)
Fjellrypa venter gutt nr 2 Skrevet 3. mars 2013 #7 Skrevet 3. mars 2013 Jeg kjenner en Oskar og ei Eline som ble storesøsken for litt siden. Lillebror der fikk navnet Alfred. Synes det klang bra. Er ellers enig med flere over om at Alva og Ulrik klang best.
sommertiara Skrevet 4. mars 2013 #12 Skrevet 4. mars 2013 Una - vakkert navn som ikke er mye brukt Av guttenavnene liker jeg Helmer best, men Ulrik er også veldig fint og jeg synes det passer perfekt med Oskar og Eline.
Summer29 Skrevet 4. mars 2013 #13 Skrevet 4. mars 2013 Oskar og Eline er nydelige navn begge to! Likte mange av jentenavnene dine, ville nok valgt Ella eller Alva. Av guttenavnene ville jeg valgt Isak eller Ludvig. Andre navn jeg syns passer til: Jakob Edvard Gustav Malin Synne Anna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå