Gå til innhold

Nå begynner dere å handle inn, og finne fram/titte på babytøy og utstyr?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har vært utrolig tidlig ute, mye på grunn av bekkenløsningen min som gjør meg mindre og mindre bevegelig, og ikke minst at vi gleder oss enormt begge to!

Utenom stellebord og sprinkelseng som vi har etter lillebror, har vi allerede fått lekegrind, vippestol, vogn, tåteflasker, noen smokker og klær i str 50, 62 og 68 i hus :)

Mye av dette har vi fått, noe har vi kjøpt rimelig, pent brukt av venner og kjente :)

Men tenker at det ikke er noe i veien for å begynne nå, for min del er det en del av prosessen å få lov å kose meg med dette, bruke tid på det. Har og strikket masse klær og tepper, malt et slitt billig stellebord og en kommode vi har fått (slik at vi får stellebord i begge etasjene).

Vi skal på ordinær ultralyd på tirsdag, og dersom alt er i skjønneste orden så begynner vi å handle inn:) Håper også å få vite kjønn..

Gleder meg til å kunne handle inn ustyr og klær!! Fortsatt litt uvirkelig at jeg er gravid, dette til tross for gravidmagen, men håper at ul og innkjøp får oss til å faktisk skjønne at vi skal bli foreldre igjen :D;)

Er snart 20 uker. Har ikke begynt enda. Vi har mye etter storesøster. Må nok handle litt klær. Men det tar jeg på slutten. Er spent på om storesøster slutter å sove på dagen eller om vi må ordne en vogn til.

Annonse

Har alt jeg trenger etter de to første så blir lite shopping denne gangen. Men førstemann begynte jeg og handle når jeg gikk ut i permisjon (utenom vogn og bilstol), var først da jeg hadde tid ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...