Gå til innhold

Kan nesten ikke vente !! :)

Anbefalte innlegg

Kan nesten ikke vente på å møte lille jenta mi :) Er enda 3 uker til termin, men håper hun kommer litt før :P

Likte tråden om dere som gleder dere til fødselen, selve opplevelsen. Gruer meg absolutt ikke til fødselen, men er godt å lese at folk gleder seg, og at det til tross for smertene er verdt det :)

Har vært gjennom fødsler før, så jeg vet godt hva jeg går til. Likevel blir det første babyen min, så jeg skulle bare ønske termin var i dag !! :)

Ser fram til å få jenta i armene mine, se gleden i øynene til den stolte pappaen som gleder seg nesten mer enn meg :)

Sitter nesten bare og gleder meg til vannet går eller smerterne virkelig setter inn :P sykt :P

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144025144-kan-nesten-ikke-vente/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet hva du snakker om! Sist gledet jeg meg sååå til å få baby. Denne gangen gruer jeg meg til å ha TO å passe på. Hehe, det å ha unger er virkelig krevende. Nå er min i en alder der han klatrer på alt! Oppå bord, stoler, benker og plutselig hopper han. Han river ned alt, ødelegger det ene og det andre og finner på noe nytt hele tiden! Men.. Det er så verdt det :wub:

Og jeg gleder meg selvfølgelig til å få møte den lille i magen. Det blir sikkert like gøy som slitsomt. ;)

Hehe, tenker det er (og blir) slitsomt ja ;) Jeg gleder meg til å møte henne, men gleder meg vel så mye til hun blir litt større som til barseltiden :) Koselig med nyfødt, men når de smiler for første gang, begynner å prate, krabbe, gå osv, sååå herlig :)

Ja kan skjønne at det er verdt det <3

Annonse

Åh :) Satser på at nestemann også er utålmodig på å møte dere og kommer litt før termin ;) Jeg gleder meg så mye at jeg sitter nesten bare og venter og ønsker smertene velkommen hver dag :P Hehe...

Vi har nesten lik termin? (jeg har 24 mars) og jeg har det akkurat som deg... kjenner etter hele tiden og prøver verbalt å overbevise gutten min om at det er mye bedre plass på utsiden (som om det hjelper å prate til magen... ;-) ).... jeg er så utolmodig men jeg er jo egentlig i toppform.. har ingen plager i det hele tatt nå... så da må jeg vel gå over tiden.. ;-)

Åh :) Satser på at nestemann også er utålmodig på å møte dere og kommer litt før termin ;) Jeg gleder meg så mye at jeg sitter nesten bare og venter og ønsker smertene velkommen hver dag :P Hehe...

Vi har nesten lik termin? (jeg har 24 mars) og jeg har det akkurat som deg... kjenner etter hele tiden og prøver verbalt å overbevise gutten min om at det er mye bedre plass på utsiden (som om det hjelper å prate til magen... ;-) ).... jeg er så utolmodig men jeg er jo egentlig i toppform.. har ingen plager i det hele tatt nå... så da må jeg vel gå over tiden.. ;-)

23 mars her :) Ja her sitter pappaen og lokker jenta ut :P Snakker med magen og forteller henne hvor mye koseligere det er å ligge i pappas armer enn i mammas mage :P

Er en del plager som herjer her, så krysser fingrene for å slippe overtid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...