Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg trenger noen råd fra dere som har erfaring med bæreseler/sjal etc. Hva er å anbefale til nyfødt sommerbaby? Kan ikke ha noe tungvinte greier man må gå på kurs for å lære seg da jeg er litt upraktisk... Så 5 meter lange bæresjal er ikke noe alternativ.Synes jeg har sett noe med ringer som så litt mer overkommelig ut.

Er seff også på jakt etter noe til litt større baby... Råd mottas med takk!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144025043-b%C3%A6redamer-se-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde mei tai til å begynne med. Vil heller anbefale ergobaby eller lignende om det er slik type så man slipper knytting (iallfall om man er av samme typen som meg.... Altfor styr med knytting).

Jeg er kjempefornøyd med ergobaby sin bæresele og har brukt den fra snuppa var rundt året og til nå når hu er tre. Gleder meg veldig til å bruke den på nyfødt nå når hu bare kommer ut. :P

Er supert å bære, men jeg har dessverre ikke noen erfaringer med ulike sjal og slynger.

Ergo babyen sitt spedbarnsinnlegg kan nok bli vel varmt på sommeren - da anbefaler eg heller manduca som har innebygd spedbarnsinnlegg (i tillegg kan manduca krysse skuderstroppene som er fordel ved magebæring og har regulerbart panel med mulighet å ta ut så man får et lengre panel til større barn).

Vi brukte caboo ringslynge (cabbo close carrier) sist, det var kjempe enkelt - man trer på seg sjalet, strammer og putter i baby - så tar man over et sjal for bedre støtte. Nå er ringslynge kommet i hus, så det skal prøves ut med neste (genialt til amming!), men det kommer nok et elastisk svalt sjal også til her etter hvert - i bambus, lin eller silke - har bare ikke bestemt meg helt enda :)

• 3 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...