Gå til innhold

oppkalling av Oddbjørn Gunvald..

Anbefalte innlegg

Samboerens farfar døde nylig, og vi har snakket om å kalle opp et fremtidig barn etter han. Gunvald var navnet som ble brukt til vanlig. Vi har snakket om både Johan Oddbjørn og Emil Oddbjørn, men er ikke helt sikker på hvor godt det klinger. Navnene trenger ikke å bli brukt direkte, men det må likevel være tydelig at det er oppkalling på en måte..

Tar gjerne imot tips på både gutte- og jentenavn :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144025032-oppkalling-av-oddbj%C3%B8rn-gunvald/
Del på andre sider

Fortsetter under...

liker ingen dessverre. men oddbjørn er greit :). synes ikke Emil Oddbjørn passer. ikke kall han gunvald ille svensk.

Oddbjørn Mathias

Oddbjørn Alexander

Oddbjørn Mikael

Oddbjørn Kristian

Oddbjørn Sebastian

Oddbjørn Johan

Oddbjørn Endre

Synes ikke Johan passet foran,men bak var det veldig fint :)

Annonse

Bjørnar er et navn jeg liker veldig godt. Samtidig syntes jeg ikke deres kombinasjon av Johan Oddbjørn var så ille. Klangen er vel ikke så innmari farlig hvis det ikke skal brukes. Vet om en liten som har et 2. navn som over hodet ikke klinger med 1. navnet, men det skulle være med en oppkalling og da ble det sånn..

Johan Oddbjørn synes jeg ikke er så verst, men ville definitivt styrt unna Emil Oddbjørn! Stilkræsj! Synes ellers det ville vært tøft med en liten Oddbjørn eller Gunnvald - forfriskende blant alle Emil'ene og Lukas'ene! Skal jeg kommemed andre forslag må det være:

Bjørn Gustav

Bjørn Oddvar

Gustav

Gunnar

Annonse

Samboerens farfar døde nylig, og vi har snakket om å kalle opp et fremtidig barn etter han. Gunvald var navnet som ble brukt til vanlig. Vi har snakket om både Johan Oddbjørn og Emil Oddbjørn, men er ikke helt sikker på hvor godt det klinger. Navnene trenger ikke å bli brukt direkte, men det må likevel være tydelig at det er oppkalling på en måte..

Tar gjerne imot tips på både gutte- og jentenavn :-)

Oda Gunelia

Johan Gunvald

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...