Gå til innhold

Dere som var til UL i uke 12-13 og fikk et hint om hva kjønnet er...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var på ul da jeg var 12+3 på sykehuset. Da kunne jordmor si med 90%sikkerhet at det var gutt.. Men at det allikevel måtte tas med ei klype salt da det er så tidlig. Var på ordinær ul i uke 19 og det var fortsatt en gutt. Har også hatt ul i uke 21 og 24.. Og de er fortsatt enige om at det blir gutt. Så hvis det kommer jente her til sommeren så får jeg sjokk. :)

Annonse

Jeg var hos Dr. Martin Lundring på Spesialistsenteret for kvinner på Jessheim i uke 12+1. Han sa jente med 70% sikkerhet (altså han var helt sikker på at han ikke så en penis der, men at en evt penis så tidlig kan ligge "flat" og poppe opp uken etter). Så jeg tok det med en bøtte salt, kjøpte ikke et eneste plagg osv.

På ord ul var det visst fremdeles jente, så nå har'a mor shoppa nesten til arma detter av!

Jøss, var på ultralyd denne uka (12+0) og fikk beskjed om at det var for tidlig å se kjønnet, vi fikk kjempe bra bilder og så mye, men kjønn var ikke noe tema. Det var i og for seg greit da vi ikke har bestemt oss for om vi vil vite det enda.

Så spennende å høre om!!! :)

Selv har jeg vært på UL 12+6 og 15+2, hos to forskjellige. Og begge var over 90% sikre på at det er en jente i magen... Hadde de sagt gutt hadde jeg følt at jeg kunne stolt mer på det. For har hørt at det oftere er feil når de sier jente så tidlig. Men blir spennende å se på OUL 22. mars! :)

• 3 uker senere...

Annonse

Jeg var på UL 12+1.. Fikk beskjed om at de hadde som policy og ikke si noe om kjønn... Ordinær i april.... Blir spennende å se..ingen annen følelse/hint annet enn av graviditeten er helt lik som de forrige.. ( jenter).

Var på ultralyd ifbm duotest denne uka (12+4) og måtte selvfølgelig spørre om hun virkelig ikke kunne se kjønn, eller om det var bare ne hun sa. Hun flira og sa at hun faktisk var usikker siden den lå med så krummet rygg. Alle ser jo ut som gutter, men an kan se ifht vinkelen om det er sansynlig at det er gutt eller jente.

Fikk denne flotte linken her inne for ikke lenge siden:

http://www.baby2see.com/gender/external_genitals.html

Sist fikk jeg beskjed at det med ganske stor sikkerhet var jente på ultralyd i uke 12. Dette stemte.

Denne gangen, samme gynekolog, så visste han ikke. Det kommer nok veldig an på hvordan den ligger og sånn. Sist kunne han se en tredeling som tyder på jente. Denne gangen så han verken det eller noen utovertiss, så vi får se. Jeg tipper gutt :-)

• 5 uker senere...

Jeg var også hos Dr. Martin Lundring på Spesialistsenteret for kvinner på Jessheim i uke 12+1. Han sa at hadde det sett likt ut og jeg hadde vært 1 uke lengre på vei, så hadde ville han trodd det var ei jente. Ordinær ultralyd 17+5 sa jente :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...