Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Flott start på lørdagen. Har vert oppe fra klokka 3 med vår lille baby som var sulten, hun er 10 dager gammel i dag. Når hun sovnet igjen ca halv 5 så hørte jeg storesøster spy... Hele senga full av spy og bæsj.. Så der bar det rett i dusjen, og jeg har nå satt på en maskin med klær, vasket barnerommet og vasket badet.. Storesøster sitter nå å ser tegnefilm, og her ikke helt i form.

Kom til å tenke på at lillesøster kanskje blir syk nå. Håper virkelig hun slipper..

Noen som har erfaringer å dele med nyfødt og omgangsyke smitte?

Fortsetter under...

Pappaen og eldste hadde omgangssyke her da mini var 14 dager gammel. Både mini og jeg klarte oss. Jeg vasket som en gal, hadde mitt eget håndkle, og når jeg vasket oppkast hadde jeg skjerf foran ansiktet.

Jeg ammet han også, så det kan jo ha hatt noe å si.

Håper dere andre klarer dere,og aller mest minste!

Her fikk både jeg og storebror en runde da snuppa var 3 mnd. Hun slapp unna. Var nøye med spritingen da. Både hender, dørhåndtak, fjernkontroller, nettbrett, tlf og ellers alt man tafser borti:-)

Ja, vi fullammer så håper det blir redningen for lillesøster. Og det blir masse vasking... Og har antibacen klar. Krysser fingrene for at det bare er storesøster som er syk.

Antibac hjelper ikke på norovirus! Frem med såpe og vann.. God bedring til storesøster :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...