Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser de fleste her inne sier at de har så treg mage, men min mage er det motsatte, den har vært slik siden 3 dager før jeg testet positivt. Jeg er i dag 6+2, så det vil si i ca 2 uker. Er dette normalt? Beklager om noen synes at innlegget er ekkelt :/ Men siden jeg ikke har fortalt om svangerskapet til noen så er det vanskelig å finne ut om dette er normalt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og har en del løs mage .. Er 6+3 , tror ikke det er noe gale :)

Skrevet

Okey, takk for svar. Blir urolig når det vedvarer så lenge, og når alle de andre her inne virker som om de har det motsatte :)

Skrevet

Jeg har faktisk begge deler, både løs og treg mage, det er veldig slitsomt og ubehagelig, har vært slik i 3 uker. Begynner å bli bedre nå som kvalmen avtar og fordøyelsen stabiliserer seg :) tror at alt er mulig de første ukene av sv.skapet pga hormoner...

Skrevet

Jeg leste et sted at løs mage er omtrent like vanlig som kvalme, bare underrapportert.

Skrevet

Okey, takk for svar, får håpe det gir seg snart. Gjør ondt i lengden det også :)

Skrevet

Hei har alltid hatt løs mage de første mnd av svangerskapene mine, har to jenter, og håper på tredje barnet i nov. Har det samme nå også og gynekologen sa det er veldig vanlig.

Skrevet

Tusen takk for svaret terminfjerdenovember :) Har ennå ikke vært hos lege så har så mange spørsmål som er ubesvart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...