Gå til innhold

Hvordan avsluttes et jobbintervju?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På de tre siste intervjuene jeg har vært på har intervjuer avsluttet med å si at det var et godt intervju, og at jeg gjorde en god figur... osv... Den ene jobben fikk jeg, den andre ikke, og den tredje vet jeg ikke...

Jeg må si jeg er litt i stuss om hvorfor de sier dette. Er det noe som bare alltid sies? (i så fall helt teit synes jeg, de kunne vel bare si takk for nå) eller er det at jeg er så malplassert at de føler de må si noe for å trøste meg?..

Jeg skjønner ikke hvorfor de sier det! Det irriterer meg! Blir nesten litt paranoid av det :-(

Anonym poster: 4f5e65a0bfb528aad0d3004992073d6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en hau med intervjuer på min jobb og avslutter aldri på den måten...

Det siste jeg spør om, er om personen har noen spm. til meg og svarer så klart på de om det er noen.. Så sier jeg noe sånt so at " du hører fra oss i løpet av neste uke om jobben er din" ferdig med datt...

Vil ikke gi noen av de søkende falske håp og forventinger ( er ikke iskald heller så klart )

Skjønner godt at du blir frustrert

Anonym poster: 59c850d5141ec3d63a6f8c2f5cae71c5

Skrevet

På de tre siste intervjuene jeg har vært på har intervjuer avsluttet med å si at det var et godt intervju, og at jeg gjorde en god figur... osv... Den ene jobben fikk jeg, den andre ikke, og den tredje vet jeg ikke...

Jeg må si jeg er litt i stuss om hvorfor de sier dette. Er det noe som bare alltid sies? (i så fall helt teit synes jeg, de kunne vel bare si takk for nå) eller er det at jeg er så malplassert at de føler de må si noe for å trøste meg?..

Jeg skjønner ikke hvorfor de sier det! Det irriterer meg! Blir nesten litt paranoid av det :-(

Anonym poster: 4f5e65a0bfb528aad0d3004992073d6a

Sa de bokstavelig du gjorde en 'god figur' og 'godt intervju', eller noe som likner? Det var en merkelig ting å si... Var du veldig nervøs på intervjuene?

Anonym poster: 2832d19a542f7c75359b4196d8ca01a0

Skrevet

Jeg har også opplevd at de som foretar intervjuet git falske forhåpninger. Skikkelig irriterende!!!

Liker best dem som stiller seg heltnøytrale og sier når jeg får svar.

Dersom de selv ikke sier noe om når jeg svar så spør jeg gjerne om dette selv. Er så kjipt å gå og vente svar om få dager når det faktisk tar 3 uker å få svaret!!

Har en jobb nå, men skal søke ny jobb på slutten av permisjonstiden tenker jeg. Gruer meg allerede. Hater å stille på masse intervjuer, få forhåpninger for så å bli skuffet...

Skrevet

Hva slags slutt ønsker du deg da?

Skrevet

Har alltid avsluttet med takk for nå, vi tar komtakt innen ..... uansett om det blir deg eller ikke...

ring de opp igjen, og spør hva det var som gjorde at valget ikke falt på deg! så kan du evt endre på det som kan ha ødelagt :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...