Gå til innhold

gravid etter med.abort

Anbefalte innlegg

er det noen som har blitt gravid etter å ha tatt en medisinsk abort, uten å ha fått tilbake mensen i mellom??? hvordan gikk svangerskapet da?? mistet igjen eller gikk det bra???? Hadde med.abort 19 jan, negativ test 7 feb og positiv test igjen i går 28 feb...

Anonym poster: 52fed83e16be91cafc0fba353865c737

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144024827-gravid-etter-medabort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, uff, da er saken helt klart noe annet :/ Klem <3

For å svare på spørsmålet ditt så er det fullt mulig :) Har hørt at man er svært fruktbar etter en abort, og at man kan se på abortblødningene som mens (og dermed regne EL ut ifra blødningene som følge av aborten, og dermed bli gravid). Så det er absolutt mulig! :)

Det var forresten overhodet ikke meningen å være kvass i det hele tatt, jeg ble bare litt satt ut av spørsmålet; tar abort, men håper på å være gravid nå..? Det skurret litt, håper du forstår :)

Annonse

Åh, uff, da er saken helt klart noe annet :/ Klem <3

For å svare på spørsmålet ditt så er det fullt mulig :) Har hørt at man er svært fruktbar etter en abort, og at man kan se på abortblødningene som mens (og dermed regne EL ut ifra blødningene som følge av aborten, og dermed bli gravid). Så det er absolutt mulig! :)

Det var forresten overhodet ikke meningen å være kvass i det hele tatt, jeg ble bare litt satt ut av spørsmålet; tar abort, men håper på å være gravid nå..? Det skurret litt, håper du forstår :)

Ehhh kanskje best å lese spm litt bedre før man er så krass i et svar!!!.....!!!!!

Anonym poster: 954f232546d3453ff3307d8bcea8427a

Medisinsk abort trenger men ikke å gjøre på sykehus, jeg fikk med tabletter hjem og tok de hjemme.

Og iogmed at jeg skrev spørsmålet inne på et BLI GRAVID forum, tenkte jeg det var åpentlyst at jeg ønsker å bli gravid.... så jeg syntes du var litt kvass i svaret ditt skorpionen.... men men håper no bare atjeg er gravidigjen og at alt går bra denne gangen!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...