Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skikkelig ekkelt, føler eg ikkje får puste skikkelig , må trekke pusten dypt, sånn som man gjør når man gjesper for å føle at eg får tilstrekkelig med luft, kjempe ekkelt :(

Noen som vet om dette har noe med graviditeten å gjøre ?? Bør eg ringe lege? Skal på første kontroll på mandag...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144024768-f%C3%B8ler-eg-ikkje-f%C3%A5r-puste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Sånn har jeg hatt det en ukes tid! Er bare 7-8 u iflg legen men (men jeg tror jeg er ca 11 u) Skikkelig ekkelt! Som om det er for liten plass i brystkassa mi! :$ Tror det er normalt da kroppen din trenger mer oksygen til alt det nye blodet som skal fylle opp nye årer for å forsyne morkaka osv. Hjeret ditt må slå fortere for å frakte blodet rundt og. Noen ganger klarer ikke kroppen å produsere nok blod fort nok til å fylle opp årene. Man kan da få litt lavt blodtrykk. Bli svimmel og sånn. Ville ringt jordmor bare for å hørt om du uroer deg veldig. :)

Testet positivt rett før helga jeg, så er kun 4+1 i dag. Men merker godt at jeg må puste ekstra ja. Har ganske lavt blodtrykk fra før, så når det dropper ytterligere pga graviditeten, så må man vel puste litt ekstra for å sikre nok o2 til cellene.. Er ikke så bekymra, men hold meg oppdatert på hva legen sier da! ;) lykke til!

Annonse

Nett kommet hjem fra legen no, han målte blodtrykk og D var helt fint, tok de vanlige blodprøvene og blodsukker/prosent var og ok, han sa bare at hvis det utviklet seg så måtte eg ta kontakt.. Såe han var ikkje veldig bekymret.. :) og D er jo bra..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...