Gå til innhold

Svak strek, men har spiral...

Anbefalte innlegg

Mulig dette blir feil forum, men her er det i hvertfall andre gravide ;)

Tok en graviditets test i morges siden jeg var litt urolig. På den kom det frem en sterk og en veldig svak strek... Hvet at dette nødvendigvis ikke stemmer helt med at det er en graviditet, men fikk jo satt i gang noen tanker... Jeg har planer om å ta en ny test til mandagen og se hva den viser, men problemet (ett av de i hvertfall...) er at jeg har jo fortsatt hormonspiral... Har sjekket at den er der... Har nå hatt den i tre år og forrige mnd fikk jeg mensen litt sånn mer ordentlig tilbake etter egentlig ikke å ha hatt den på to år eller noe... Så da lurer jeg jo på om noen andre her har noe erfaring rundt dette.... Hormon spiralen skal jo vare i fem år... Men virkningen avtar jo etterhvert går jeg ut i fra... Og den er jo ikke 100 %... Men mitt store spm er hvor fort burde man oppsøke lege hvis det viser seg at man er gravid med spiral? Holder det å gjøre det innen noen uker eller er det å komme seg avgårde så fort som mulig ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144024668-svak-strek-men-har-spiral/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg får kjøpe en digital til uka og se hva det blir ut av det... I mellomtiden får jeg vel droppe glasset med rødvin i helga ;)

Er det noen som hvet noe om hva prognosene er for at det går bra hvis man blir gravid med spiral?

For min del er dette veldig beleilig :) Vi har en sønn på nesten 3,5 år. Jeg har begynt å ymte frempå om en til, men får ikke helt med meg mannen.... Han er vel egentlig fornøyd med han ene, men jeg vil gjerne at han skal få søsken... Mannen sier seg ikke helt uvillig til en til, men det er ikke noe entuiasme å spore... Sånn sett så kunne en uplanlagt en passe ;) Jeg får det som jeg vil... Men har ikke maset meg til den, det bare skjedde... he he. Ja, ja, får ikke begynne å glede meg for tidlig, men litt drømming er jo lov... Ha en fin helg alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...