Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har kjent antydning til dette før men i går kveld på jobb ble det verre.

Det jeg kjenner er en ømhet og litt murring i korsrygg og rundt hoftene litt utpå siden.... kjennre også noe inn mot halebein og en ømhet som også går noe fram mot symfysen. Men det sitter hovedsaklig bak . Var full av luft oog oppblåst mage igår kveld så tror det forsterket følelses av ømhet forran ved symfysen... Da jeg kom hjem fra jobb og la meg kjenner jeg ingenting. Kun når jeg går og bitteittt når jeg sitter.

Kan det være starten på bekkenløsning eller er det bare at jeg er litt sliten i ryggen tror dere? har aldri hatt denne følelsen før.

Er mitt 3.svangerskap og jeg er 8+0 idag.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144024648-hva-kan-dette-v%C3%A6re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Startet slik med meg i uke 7.. er nå i uke 9 +5.. blir bare værre og værre her :( er så vondt på jobb. Vondt om jeg sitter for mye og veldig vondt når jeg går.. blir værre og værre ut over dagen å :( vagger når jeg går.. ser høy gravid ut :( med meg tror jeg det er bekkenløsning da jeg kjenner bekkenet glipper til tider.. men du bør sjekke med kiropraktor for det kan være bekkenlåsning. . Jeg ble knekt på den siden som er værst med meg..men uten effekt :P ååå.. drit lei allerede... føler meg høygravid når jeg går !!! Auuu... står på venteliste på fysio.. og krysser fingrene for at det går over (iom det er hormonbetinget)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...