Gå til innhold

Vil jeg noen gang få barn nr 2 - klokken tikker

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hvorfor i alle verden kan du ikkje bli 2 barns mor?

Du lever bare en gang - ikke lev i et psykologisk fengsel med begrensinger! Tenk hvor gøy og verdifult det er for 6 åringen å få en bror eller søsken. I dagens samfunn blir vi gamle - og er mye sprekere enn før! - Så alder har ingenting å si!

Las du foresten at det er smart med litt aldersforskjell mellom søsken? Står på framsida av barnimagen.no :)

Til fødeklar.

Dette er et spå forum.

Jeg har aldri sagt at jeg ikke kan bli gravid igjen. Det er div som bør klaffe for å få barn og før man får barn.

Det har vært mitt store ønske i 4 år nå å bli mor til 2 barn. Har nylig fått ny kjæreste.

Spørsmålet var om noen kunne se om dette faktisk ville skje i mitt liv.?

Annonse

• 5 måneder senere...

Hei, håper noen vil se på meg.

Har et nydelig barn på 6 år. Ny kjæreste uten barn.

Jeg har lenge drømt om barn nr 2. Min alder er snart 37 år, født 110476.

Vil jeg bli 2 barns mor i dette livet?

Hei!!

Yes! Du vil kunne bli 2 barns mamma  :)  Det jeg får opp her; Din nye kjæreste er en barnevennlig og kjær mann og han ønsker seg definitivt barn, men mulig han ikke gir så mye utrykk for dette/etc stresser med tanken? Hvis du vil ha flere barn, får jeg også opp at du virkelig må gå inn for dette. Jeg vet ikke om dere aktivt prøver nå, men det kan være en fin mulighet. Gjerne med litt naturlige hjelpemidler, så tenker jeg at dette ikke vil ta så lang tid..og det vil også komme som en overraskelse, samt tidligere enn det du forventet deg! 

Hei, som jeg skrev det kom som et sjokk for jeg er gravid. Du har helt rett han er en barne kjær mann som ønsker seg barn og har ingen fra før, og ja det plager meg for nettopp som du skriver uttrykker han det svært lite. Det gjør meg litt trist og i betraktning forholdene var dette ikke planlagt. Så jeg er utrygg og jeg er redd for barnet som vokser i magen min som så lenge har vært ønsket. Jeg er godt voksen nå. Takk

Åååååh!!! Jeg fikk ikke med meg at du skrev det jeg!! GRATULERER  :D Jeg tror så absolutt dette her vil gå bra jeg! Ikke press han til noen verdens ting, han vil snu og han kommer til å glede seg. Du trenger ikke være utrygg, dette går bra!  :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...