Gå til innhold

Aiaiai.... før en dag...

Anbefalte innlegg

Vanligvis har jeg en smilende og gla baby, sover bra, å spiser kjempebra...

Men idag har hun sutret og hylskreket i heeele dag. skikkelig utilpass. Spiser med mye skriking, å slipper puppen ofte, spiser veldig lite.Vanligvis gulper hun aldri, mn idag har hun gulpet OFTE, nesten mer enn hun har spist. Sikler bare renner... og sutten vil hun ikke sutte på, bare putter alt inn i munnen, å "biter" på det.... Hva kan feilie lille søte babyen min idag?? Noe er det som plager henne....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144024555-aiaiai-f%C3%B8r-en-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tipper enten tenner eller dårlig dag:)

Min 10 uker gamle har også vært veeeldig sutrete og misfornøyd fra a-å i dag.

Her er det nok fordi hun holder på å justere døgnrytmen sin og da blir det en del surr på nettene for tiden. Og med påfølgende dårlig humør dagen etter fordi hun er trøtt. Men det snur fort med humør og to dager er vel sjelden like. Så håper det blir "likar i morra" for deg og mini;)

Hilsen evigoptimist.no

Er det ikke tidlig med tenner når hun bare er 3mnd'r? Ja, hun hadde feber tidligere i uka...har ikke tenkt tanken på tenner, tenkte det var for tidlig...

Er det noe dere vet kan hjelpe litt på humøret/plagene hennes??

Får håpe på en bedre dag imorgen ja... Nå har hun kapitulert.....*slitsomt*

Annonse

Takk før svar.. Hun startet i mårrest på samme måtn, så jeg dro å kjøpte "dentinox" på apoteket, å smurte litt på gommene hennes. + En bitering. hun ble en annen unge, mindre utilpass... Så må jo ha vært det som har plaget henne...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...