Gå til innhold

Småblødninger - gravid?

Anbefalte innlegg

Etter mye prøvelse trodde vi endelig at det hadde klaffet. Har i mange mnd brukt fertilitetsmonitor for å finne ut eksakt når eggløsningen finner sted, og planlagt utifra det.

For 3 dager siden skulle mensen ha dukket opp, men har istedenfor kun hatt småblødninger, og da mener jeg bare et par dråper om dagen. Blodet kommer stortsett kun til syne vha tampong.

Er små-kvalm, har mensenmurringer og føler meg ellers bare litt trøtt.

Noen som har noen tanker om dette?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144024528-sm%C3%A5bl%C3%B8dninger-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

her får jeg alltid tr på morran... så derfor blir alltid prøven tatt på et beger... for ser fort på papiret om tanta er der, som den alltid pleier å være, er til vanlig som ei klokke på den... Men denne pp håper jeg ikke den dukker opp, er inni først, forsøker på en tredjemann :) så nå regner jeg med at klokka sikkert blir helt feil, og at jeg nok svirr av mange tester i et stort håp :)

Men masse lykke til når du endelig slipper testmonsteret til ;)

Annonse

Nja, det er jeg usikker på... Men der jeg bor trenger man ikke det, etter hva jeg har forstått på andre. Med forrige unge gikk jeg bare til legen, mens med førstemann gikk jeg til begge deler. Når jeg endelig blir gravid igjen blir det bare legen her, pluss en hel del sykehusbesøk, så føler ikke jordmora trengs...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...