Gå til innhold

Bare noen spm...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker der om smertestillende og graviditet/prøving? Ser man kan ta paracet, men alt med mengder. Har mye vondt i kroppen og hodet. Har vært gravid, men endte i SA. Under 1pp måtte jeg ta smertestillende grunnet visdomstann.... Hva med spekemat? Er fryktelig glad i dette!! Typisk at man vil ha det man ikke kan få. Hva tenker dere?

Nå ventes bare å få testet snart igjen, IKM i dag. Mang en symptomer, men gravid vs mens. Mensmurring, korsryggsmerter, sultfølelse, kroppsvondt, ØMME bryst, trett og humørsvingninger. HÅPER jeg er gravid :D !!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spist og drikk det du vil til positiv test....

Anonym poster: 65a675c9e0051d6726ecdcd6bcfc8db0

Skrevet

tenkte mer på etter positiv test jeg :) man må jo leve så normalt som mulig uansett !

Skrevet

Paracet går bra, spekemat er ikke å anbefale til gravide :) Før positiv test må man bare kose seg :)

Skrevet

Leger og "visdomsmenn" sier hele tiden til meg; "ikke lev som gravid før du er gravid".... Det vil si tester positiv :)

Jeg har levd gravid leeeenge (håper hver måned) og det er litt slitsomt når man ikke er gravid, men ønsker sterkt.

Kos deg:)

Det prøver jeg nå.

Skrevet

Takk :)) Jeg har levd gravid så og si siden SA... Synes det går overraskende greit :) Håpe lille spire sitter nå, IKM i går, ingen tegn til mensen;) Skal teste til uka. HORMONTROLL :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...