Gå til innhold

Hva synes DU er oppskrytt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver og prøver å bli glad i te, men det smaker jo ingenting!

Egentlig veldig rart siden jeg har en mye sterkere smakssans enn mange rundt meg.

Og koteletter. Uansett om jeg langtidssteker, marinerer eller hva som helst er det bare trevlete og tørt. Og fettet smaker harsk gris :D

"Kina"-mat, type vanlige kinarestauranter ala Chinatown, kinaekspressen osv. Så smakløs

Skrevet

Postet før jeg var ferdig...

smakløs og slapp mat! Det er IKKE sånn mat de spiser i Kina.

Taco!

(Har begynt å lage hjemmelaget og det kan ikke sammenlignes da).

Skrevet

suchi og spa

Anonym poster: a9c5d1b084f21db3bd08183ff16dea09

Skrevet

Jeg syns sushi og jeffery cambell sko er oppskrytt.

Anonym poster: 679e9da3db5b2dfddcabf194f6a2da8a

Skrevet

Enig med te ja! Får det faktisk ikke ned. Ser jo koselig ut med en stor kopp fylt med rykende varm te, men smaker bare varmt vann eller høgg.

Generelt det å spise ute. Det er dyrt, ofte bråkete på restaurantene og maten smaker gjerne "rart" og i hvert fall ikke bedre enn min egen. Greit å slippe å lage til å vaske opp så klart, men foretrekker faktisk å spise hjemme jeg.

Lange dusjer og bading i badekar. Det er jo bare kjedelig! Blir uvel av varmen og blir fort kald om det ikke er varmt. Nei, takke meg til en kjapp dusj for å bli ren og ikke mer. Kan til nøds like en stund i boblebad dersom jeg har hvitvin og mannen med meg.

Når det gjelder koteletter er jeg helt enig med deg når det er snakk om vanlige koteletter, men prøv sommerkoteletter en gang, altså de som er røkte. De blir saftige nesten uansett hva du gjør med dem.

Skrevet

Dib! Neida, liker meg her:)

Sushi, selv om jeg synes en av de er gode, så smaker resten høgg!

Greys, synes det er på lik linje med melrose place/glamour. "Alle" ser greys og er sååå opptatt av det. Jeg synes det er bare piss..

Lavkarbo, jeg liker ikke alt fettet og maten man skal spise. Kjempefint at det funker for andre, men jeg synes ikke noe om det. Mulig jeg hadde hatt et annet inntrykk hvis jeg hadde fått servert god mat og ordentlig laget. Men uten alt fettet :)

Skrevet

Lavkarbo er så mangt da vettu ;)

Trenger ikke bade maten i fett!

(Og du, vi kjenner hverandre, har bare bytta nick) Midt i mot, oppi åsen :D

Sommerkoteletter, jeg syns det er oppskrytt også jeg, hehe. Selv om mannen elsker de.

I grunn synes jeg den type grillmat som går igjen på sommeren er fryktelig oppskrytt også! Om mannen min fikk bestemme, hadde vi spist grillet kjøtt eller pølse, potetsalat og salat hver dag hele sommeren :D

Skrevet

den boka alle leser fortiden

The vampire diaries ( synes det er bra,ser det selv,men de får for mye skryt for min del.

hjemmelaget mat

Skrevet

Hjemmelaget mat?!

Gjest sussie77
Skrevet

Skulle til å skrive Sushi, men det kan være godt hvis man kjøper det på rett sted og jeg liker kun laksen. Resten er ikke så godt. Og jeg har prøvd å like det.

Skrevet

Lavkarbo er så mangt da vettu ;)

Trenger ikke bade maten i fett!

(Og du, vi kjenner hverandre, har bare bytta nick) Midt i mot, oppi åsen :D

Sommerkoteletter, jeg syns det er oppskrytt også jeg, hehe. Selv om mannen elsker de.

I grunn synes jeg den type grillmat som går igjen på sommeren er fryktelig oppskrytt også! Om mannen min fikk bestemme, hadde vi spist grillet kjøtt eller pølse, potetsalat og salat hver dag hele sommeren :D

Godt å se du er her, trodde du var borte :(

Vet du, jeg tror du er god på lavkarbo og det hørtes faktisk ganske så alright ut da du snakka om det:)

Tror nok jeg bare må smake på god lavkarbo og ikke bare egg og bacon;)

Glemte å svare deg på sms forresten, skal gjøre det etterpå:)

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Fotball!!!

Grillmat

Skavlan

Spinning

Skrevet

Sodd(nå får jeg vel inndratt mitt trønderske statsborgerskap)

Fredrik Skavlan

Frustrerte fruer

Petter Northug

Lønningsdag

Norsk vinter

Barnedåp

Skrevet

Tone og Aksel.. *gjeeeeesp* o_O

Anonym poster: 5f4a599c19802888d71f440a8f270b2a

Skrevet

Sex(har opplevd mye deilig sex med mannen min, han er GOD og lidenskapelig, men det når spenningen er borte, så er det oppskrytt, nytter ikke hvor godt det er. Og nei, jeg blir ikke mer spent om vi kler oss i kostymer og prøver nye stillinger, det gjør meg avtent rett og slett),

Kinamat, vin, øl, diverse tv-serier og sitcoms som alle sier er sååå bra. Greys anatomy er tragisk.

Te er også oppskrytt, jeg drikker det, men godt er det ikke. Har prøvd pukka te som alle skryter sånn av, men nei, SÅ godt er det ikke.

Barseltiden og småbarnstiden er oppskrytt. Mye gøy og kunne ikke vært foruten mine barn, men det er ikke toppen av lykke.

Diverse mannlige kjendiser som kvinner sikler etter, er alle oppskrytt! Bortsett fra Aksel Lund Svindal ;)

Anonym poster: 8162951ab6b193afdc9835c104900674

Skrevet

Norsk vinter og skiturer med små barn. Utallige bilder på face med superblide folk som poserer i skiløypa, for å vise alle hvor flinke og sunne de er :-D Og som skriver "herlig tur med hele familien. Kjempekoselig!! "

Nei, det er IKKE koselig å drasse på en furten 5 åring som har bestemt seg for at nok er nok!

Skrevet

faktisk å få barn. Forstå meg rett er veldig glad i sønnen min og slikt, men syns så mange forherliger det å få barn. Alt er så fantastisk hele tiden. NEI det er ikke så fantastisk HELE tiden.

Husker godt hvordan livet mitt var før barn og det var like bra som etter.

Sushi

Te

Thailand (kan ingenting for det men det er så mange andre steder som er bedre)

Asiatisk mat (da alt kryddere der...syns mye ikke smaker noe spesielt)

Kaloritelling.

Anonym poster: f49e35ddc21f88849a8fc30badc7b704

Skrevet

-Fredriks Skavland

-Mørk øl

-Solpudder (det ser helt fælt ut på bleike nordmenn!)

-Det nye kroppidealet med masse muskler( nei jeg er ikke feit). Jeg synes ikke det ser særlig fint ut. Jeg har alltid hatt så store leggmuskler selv, at jeg rett og slett ikke passer støvletter, og hvem synes vel det er ok?

-Muffins.

-Tone og Axel....

-Sport på tv.

-De fleste norske aviser.

-Jusstudenter.

-Norges betydning i andre land.

Anonym poster: c155db259bf25f63107af244851c3de7

Skrevet

- Te

- Kaffe

- Laaaange dusjer

- Mange høyere utdannelser

- Lavkarbo

- De fleste kjendiser (spesielt norske)

- Fylla

- Fylleturer til syden

- Biff

Skrevet

- Kald mat (Ikke is og sånn, men smørdbrø, sushi, pasta i salat, det er så mye bedre varmt)

- Fylla (Dyrt, flaut og ubehagelig)

- Kaffe (Vondt og vanedannende)

- Soling (Kjedelig, varmt, blir jevnere brun av å løpe rundt i sola)

- Gresk mat (For mye salater, oliven og feta)

Anonym poster: 151b8b92339c00074436460ba37342ee

Skrevet

Å spise ute.

Lenge å vente på maten. Det går like fort å lage den selv. Ikke bedre mat enn vi lager selv og deretter ventetid for å få betalt.

Anonym poster: a9c5d1b084f21db3bd08183ff16dea09

Skrevet (endret)

Drikke seg full. Jeg forstår bare ikke vitsen. Dessuten smaker alkohol vondt, man mister til dels kontrollen over sin egen kropp og egne tanker og formen blir dårlig dagen etterpå.

Edit: Glemte å dra ut på kafe. Dyrt og dårlig.

Endret av stearin
Skrevet

Sjokolade og annet godis syns jeg er rimelig oppskrytt.... Når jeg har gått flere måneder uten å spise det, så smaker det ikke godt.

Det er ikke så godt som vi innbiller oss at det er.

Finns mye som er hundre ganger bedre på smak syns jeg.... problemet er vel at godis er mer avhengighetsskapende...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...