februar11 Skrevet 28. februar 2013 #1 Skrevet 28. februar 2013 Har et pinlig spørsmål: I januar rant det plutselig væske nedover lårene min, så mye at det bli våt og viste igjennom buksen. Fikk beskjed om å komme til sykehuset og ta fostervanssprøver, dette viste seg at det ikke var. Etter det har det skjedd to ganger til, så mye at undertøyet og buksa blir våt. Man er vel nok "hemmet" med tanke på klær om man ikke kan gå i lyse klær i tilfelle det skulle komme når man er på besøk, butikken o.l noen andre som har det slik? Og hva er det egentlig? Syns det er like flaut som irriterende og man klarer aldri slappe av...
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 28. februar 2013 #2 Skrevet 28. februar 2013 Har du gjort knipeøvlelser? Regner medcdeter urin siden det ikke var fostervann..
Silje_vanilje Skrevet 28. februar 2013 #3 Skrevet 28. februar 2013 Sånn hadde jeg det i mitt forige svangeskap og var inne til sjekk. Det var ikke fostervann for min del heller. Men "utflod" på en måte, var vanlig at mange hadde det sånn den siste tiden da kroppen liksom gjør seg klar. Min fødsel startet med at vannet begynnte og gå, ikke alt om gangen, men når det først skjedde så var jeg ikke i tvil om det var vannet eller ikke Er klart ikke noe greit å gå sånn, ta på ett bind om du føler det kanskje er litt tryggere når du skal ut iallefall
lUmlUm med tulla si Skrevet 28. februar 2013 #4 Skrevet 28. februar 2013 Jeg hadde slik på søndag og mandag (ikke like mye som deg, men nok til å gjøre trusa våt selv om jeg brukte helt nytt truseinnlegg), og var hos jordmor på kontroll på mandagen, hvor jeg fortalte det. Hun mistenkte selvsagt forstervann, men jeg var veldig i tvil (derfor jeg ikke ringte fødsen selv), fordi jeg har hatt mye utflod den siste tida. Jordmor mente at det heller var urin enn utflod, til tross for at det ikke luktet urin. Jeg kom på sykehuset, tok prøven, og det var ikke fostervann. Damen der sa det nok var UTFLOD, og ikke urin. Da fordi det heller ikke luktet urin. Hun sa det var veldig vanlig med mye og vannete utflod på slutten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå