Gå til innhold

Hva tenker du når du ser noen som bruker tights istedet for bukse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes ikke tights skal brukes som bukse uansett alder eller kroppsfasong.

Ser at tights og t-skjorte/langermet topp er typisk påkledning for litt lubne barn.

Anonym poster: 51750c0defd1878eb66596e8b7d15472

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tights er en uting..... Har aldri skjønt denne tightstrenden, det finnes jo ikke fint. Jeg er, og har aldri, vært noen tightsdame, men jeg legger meg likevel ikke borti hva andre har på seg. Selv om jeg altså har mine klare mening om hva jeg synes om det, hehe ;)

Anonym poster: 93775821eb17ad1630eaa58982c07aa8

Skrevet

Tights er det samme som strømpebukse!

Det er grusomt stygt å bruke tights som bukse!

Fjortis mote, og patetisk å voksne damer.

Anonym poster: f46be368ae6ca55f79d151fc3a3bba5e

Skrevet

At jeg skulle ønske jeg hadde kropp til å gjøre det samme. Har så store lår, så det er helt uaktuelt :(

Anonym poster: 4c69bf5a06172984fabec0db57b64d6b

Skrevet

Hvis du er veltrent med spretten rumpe tenker jeg overhodet ikke over det. Er du mer dvask tenker jeg kanskje oh no...

Jeg er forøvrig uenig med den artikkelen i at rumpa må være dekket, synes det kommer mer an på kropp og hva slags stoff det er i tightsen. Går man med strømpebukse må rumpa være dekket, med tights synes jeg man fint kan ha en som bare går halveis ned på rumpa.

Bildet av kat von D var nasty, men seriøst, å bokstavelig talt vise frem rumpesprekken hadde vært nasty med en hvilken som helst bukse, det har ikke noe med tight å gjøre. Men ellers også er rumpa hennes for slapp for tight uten tunika over. Bildene over artikkelen derimot, både det i midten og det til høyre var da helt ok? Begge der viser meste av rumpa, og hun til høyre er ikke tynn heller, men det funker da der...

Anonym poster: 30c3a0311fd939a3756b941ee66ed3cd

Skrevet

Jeg er tydeligvis litt tacky, for jeg går lett med en tykk tights (ikke sånn halvgjennomsiktige eller flimsete) og topp som bare går halveis over rumpa. Er hverken fattig, overvektig eller har dvask rumpe.

Er vel ikke det jeg går på restaurant eller byen i akkurat, men tar meg da lett en tur på butikken eller kafe på dagtid i et sånt antrekk før jobb eller trening (jobben min er for så vidt trening).

Skrevet

Jeg bruker bare tights selv. Jeg er noe overvektig og sliter med å finne bukser som passer meg. Derfor er det mye lettere å bare å kjøpe en tighst og en litt lang genser/topp. Den må ikke nødvendigvis dekke hele rompa, men gå ganske langt ned og helst sitte ganske løst.

Anonym poster: 93af94cc5b51c2b95c3296fb5dc4fa35

Skrevet

Jeg er ingen tightsjente, men syns det ser ok ut på andre når rumpen er dekket og tightsen ikke er lys. Hvit tights er grusomt!

Anonym poster: 2417c6732a3b211393f79b5886621480

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet (endret)

Tights er helt greit så lenge minst halve rumpa er dekket om det olatights med litt tøffe lommer f.eks

Vanlig tights, der bør hele rumpa være dekket, ja :)

Endret av Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Glad i tights, men da med lange gensere/tunikaer over. Leste at

man skal ha vide klær oventil sammen med tights, trang genser blir ikke pent

Anonym poster: ba05d805941ac122e9e0982b0ee06598

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...