Gå til innhold

Alkohol og prøving...

Anbefalte innlegg

Vi tenkte å starte prøvingen denne perioden er nå på dag 3 i syklusen! Er selvfølgelig bedt bort på mat og vin nå på lørdag,kan jeg ta ett par glass da ? Vet jo at man ikke skal drikke når man prøver å bli gravid, men har jo event. Fortsatt TR til helga og det er rundt 10 dager til eggløsning!! Isåfall hvis dette kan være skadelig for eggene i eggstokkene,hvor lenge ligger eggene der!? Vil jo tro at ikke alle eggene lages med en gang? si at de ligger der en mnd i forveien, da kan man jo heller ikke drikke alkohol ? Noen som har innspill eller har litt mer peiling?? For ordens skyld drikker jeg ganske sjelden og det er ikke noe must, men ble bare litt nysgjerrig:)

Anonym poster: 7a40faa690f8d3eeca35305cf879b9fc

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144024325-alkohol-og-pr%C3%B8ving/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle eggene er jo ferdig utvikla når vi er et 4 mnd gammelt jentefoster, så i tilfelle håper jeg at du har vært avholds siden da...;)

Tror ikke vi skal bli helt hysterisk her. Selv gravid i 4. Mnd og 44 år.. Prøvde ikke, trodde ikke jeg var fruktbar. Moderat forbruk av øl og vin i helgene( 1/2 fl vin, 1 øl). Sluttet seff straks mensen uteble og det gikk opp for meg hva som var på gang.Er ikke bekymra i det hele tatt for babyen. Flatfyll derimot...

Tenk på de som må prøve i mange år før de blir gravide, har vært der også jeg, må være totalavholds i årevis... Nei vet du hva, kos deg med ET PAR glass vin og lykke til med prøvinga :)

Klem fra gamlemor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...