Gå til innhold

Andre som er like "dumme" som meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjennom hele svangerskapet(og forrige) har jeg hatt tiltrekning til fødselshistorier og å se fødeprogrammer på tv.begynner gjerne å grine noe helt forferdelig og mange ganger grøsser jeg langt inn i ryggmargen av d jeg ser.

Jeg vet at sannsynligvis ikke er så lurt , men klarer rett og slett ikke å la være;-) er det bare jeg som er så "dum"?;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neidu... Jeg har hatt det så travelt at jeg nesten glemte at jeg var gravid og snart skulle føde jeg søkte på "birth" på youtube, for å finne en film som kunne få meg i fødselsforberedende modus. jeg såg en film om en vakker, naturlig fødsel, der halve familien vandret halvnakne nede ved en elvebredde under utdrivningsfasen til mor.... Haha! Angret meg i hjel etterpå... Har drømt om pressrier i flere netter...

Skrevet

Hehe, samme her. Liker å se det ellers, men spesielt når jeg er gravid :)

Skrevet

Dumme og dumme, synes dere er råtøffe !! :) Tørr ikke se programmer som fødeavdelingen osv engang, og dere søker opp disse massakrene av egen fri vilje :P

Skrevet

Jeg tør heller ikke å se på sånt. Imponert!

Skrevet

Takk for tipset for nå var jeg like dum og søkte på youtube...

resultatet ble kvalme og gråt hahaha

herregud snakk om å glede seg å grue seg noe så intenst til noe på samme tid! Har gjort det to ganger før så vet hva jeg går til.... men allikevel... jeg er så spent : )) Nå er jeg bare 8 uker på vei da men.......for meg så er selve den pressinga det jeg gruer meg mest till... akkurat når hode står og sprenger på lissom... yaiks!!!

Skrevet

Helt enig HH80.... Eller den timen rett før pressinga.., når man tar farvel med mannen sin og omverdenen og sånn ;) haha. Og dette sitter jeg å venter på og gleder meg til i dag... Jaja :P

Skrevet

hehe... ja når man kommer med de mest dyriske lydene man kan klare å lage som menneske : ) da er det bare å klamre seg til lystgassen å hente frem urkvinnen i seg ; ))

en ting er å ha rier i påningsfasen og vondt.. men når man i tilegg ser for seg underliv som revner og klippes så får jeg litt noia.Det skal jeg innrømme : )

men herregud så glad jeg er for at jeg er gravid og får oppleve dette en gang til, det er en helt magisk opplevelse!!! Nå først gleder jeg meg til ul om en uke... og så til å kjenne spark etterhvert! LIvet som er gravid er helt topp : ))

Skrevet

Åh, kjenner jeg suger til meg alt dere sier om å glede seg til fødsel, sist gang hadde jeg planlagt ks, så gruer meg til fødselen. Veldig fint å lese at det ikke bare er fælt.

Skrevet

He he. Jeg har sett masse videoer på net. Og synst det er lærerikt. For da ser jeg at man kan forvente det meste.

Men ville nok ikke vist noe av det til min mann. Han som blir dårlig om han blør fordi han har mistet skorpen på et sår. Stakkars mann kommer til å få bakoversveis på føden.

Gjest Min1.baby
Skrevet

Heisann. Jeg er nødt til å få med meg Fødeavdelingen hver dage på Fem! Elsker å se sånne prog nå.: Når det er ferdig,så går jeg vidre til youtube å finner fødsels videoer der åsså.;)

Har 3 dager igjen til termin.;)

Skrevet

Nei fytti katta!!

Fødte uten problemer sist og gruer meg på ingen måte til fødsel denne gangen.

Når det gjelder andre i fødsel så blir jeg uvel selv å se på film hvor ei dame skal føde!!! Takler ikke lyden av ei i fødsel engang, så må skru over til en annen kanaltil fødselscenene er over :-D

Samboeren min derimot er suuuuperfacinert på fødsler og graviditet så han sitter gjerne å ser på fødeprogrammene. Herregud. Han er egentlig skikkelig mannenmann, men på dette området er han skikkelig jente og burde vel egentlig ha utdannet seg til jordmor :-D

Skrevet

I forrige svangerskap satt jeg og så på fødestuen og andre fødselsprogrammer.. Holdt for øynene og kaldsvetts og skalv.. Men måtte liksom se.. Så grein jeg som en unge hver gang de var ferdig og fikk ungen på brystet :P

På grensen til smågal ja..

Denne gangen styrer jeg unna alt som har med slike ting og gjøre. Har utviklet sterk fødselsangst etter sist og har nok med å "fortrenge" hva jeg kanskje har i vente. Håper å bli positivt overrasket denne gang..

Skrevet

Haha, dere er søte;-) altså konkluderer jeg med at jeg er like normal (unormal;-)) som de fleste andre;-)

HeltLykkelig♥♥Live+spire:det du beskriver fra ditt forrige svangerskap høres helt likt ut som meg:-) forskjellen er bare at jeg er sånn nå også, ser fødestuen alle dager jeg ikke begynner tidlig på jobb.

Skrevet

09.35 hvis jeg ikke husker helt feil;-)

Skrevet

Ser på alt både på TV og you tube :-)

Så får vi se om det er lurt eller ikke...

Skrevet

Jeg eeeelsker fødeprogrammer:) ser jordmodrene sesong 2 på NRK nett-tv, men tårene renner. Ser også fødeavdelingen på fem når jeg har muligheten. Men, er det flere som stusser på at absolutt alle som føder der får epidural? Og at så godt som alle ligger i seng under åpningsriene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...