Gå til innhold

Flere som må gå alene på ordinær UL?

Anbefalte innlegg

Mannen kom hjem i går og sa han må reise bort mandag og tirsdag. Han hadde glemt å notere i kalenderen at det er UL på mandag, og han får ikke flyttet reisen. Synes det er så leit! Liksom ingen andre jeg vil ha med heller...

Fortsetter under...

Mannen kom hjem i går og sa han må reise bort mandag og tirsdag. Han hadde glemt å notere i kalenderen at det er UL på mandag, og han får ikke flyttet reisen. Synes det er så leit! Liksom ingen andre jeg vil ha med heller...

Samboeren var med på ordinær ul. Skal på ny ul i dag 21+4 siden legen ikke kunne se kjønn og hjerte tydelig nok sist. Og samboeren kan ikke i dag. Men jeg skal ha med min bestevenninne:) Som også skal være fadder for barnet. Jeg syns det er like så koselig:) Samboer har ikke vært med på noen andre kontroller eller tidlig ul heller. Da gikk jeg alene.

Nei, han er jo ikke med på vanlige kontroller, og han har heller ikke vært med på tidlig UL. Men ordinær UL er liksom litt spesielt siden de tar alle mål, vi kanskje får vite kjønn etc....

Mannen blir med på ordinær, men jeg har vært på tidlig ul alene og drar på sein ul alene. Klart man blir litt skuffet når man hadde regnet med å gå sammen. Men det går fint å gå alene også. Jordmødre er jo stort sett koselige :) kanskje du kan overtale mannen til å gå til privat med 3D om et par md? :)

Annonse

Datteren ble syk dagen før, og ingen barnevakter. Heldigvis ble hun frisk dagen etter så jeg slapp å dra alene. Mannen har ikke vært så veldig interessert, så trodde det ikke var så farlig for han å være med. Men han ble veldig lei seg når det så ut som han ikke kunne være med.

De andre ultralydene har jeg gått på alene og gjorde det stort sett hele forrige svangerskap også. Jeg sliter med mange spontanaborter (er gravid for 8 gang, har et barn) og har derfor fått veldig mange ultralyder både dette og spesielt forrige svangerskap. Da tror jeg jeg hadde 14 eller 15 ultralyder.

Så flere som var alene når vi var på vår ultralyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...