Gå til innhold

Dere som har døpt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem bar barnet i dåpen?

Er det vanlig at en av foreldrene gjør det eller en av fadderene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her bar jeg, men det var mest av praktiske grunner da hun ikke roet seg hos andre. Far bar sin eldstemann. Men er like vanlig at faddere bærer.

Skrevet

Begge deler er vanlig, men hos oss har en av fadderene bært begge gangene. Så har vi en annen fadder som tar av lua :)

Skrevet

Jeg bar selv og sambo tok av lua

Skrevet

Begge deler er vanlig. Eldste ble bært av fadder, Jeg bar minste når han ble døpt, det var fordi han ble syk samme dagen som dåpen, og han var da ikke fornøyd i andre sine armer enn mine.

Skrevet

Vår ble bært av en av fadderne, en annen fadder tok av lua, og en tredje fadder tok imot dåpslyset :)

Skrevet

Takk for svar :) Skal ha dåp nå til søndag. Har ligget rett ut med omgangsyke hele uka... fy fader det finnes ikke værre sjukdom! Særlig når man må amme hver andre time på natta også.... !!

Har ikke orket å forberede meg så mye til dåpen men det blir vel bra uansett ;)

Skrevet

Pappaen bar opp til døprfonten, Gudfar bar når han ble døpt, og min niese på 4 år tok av lua :) veldig søtt at hun fikk lov å delta.. hun var så søt , ivrig og nysgjerrig :)

Skrevet

Jeg bar selv, men byttet å holde på babyen med mannen.. Hun var ganske tung ved 4 mnd alder ;)

Skrevet

Jeg og mannen har båret.Storebror tok av luen sist gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...