Gå til innhold

Da tør jeg endelig si hei til dere her inne! :)

Anbefalte innlegg

Jeg har vært litt tilbakeholden med å engasjere meg så mye her inne, fordi jeg har mista de to forrige spirene mine relativt tidlig.. har brukt 3 år på å bli gravide, så kjenner jeg er meget nervøs! et år siden sist jeg var gravid og mistet..

Men i dag var jeg på tidlig ultralyd! :) Jeg skal være 7+1 eller 7+2 etter mine beregninger...

Kjente jeg var veldig pessimistisk og var sikker på det ikke gikk veien... har ikke følt meg særlig gravid, spesielt ikke siste uka... satt og kjempet mot tårene på venterommet! Da jeg kom inn var jeg helt skjelven... han lette rundt og så ikke ut til å se noe, men han så det til slutt!! :D Det var så langt oppe at han fikk så dårlig bilde... Men han mente på at han så hjertet... :D Men han tok utvendig UL på meg i stedet og der fikk jeg se det med egne øyne! et bittelite blinkende hjerte! <3

Han mente på det passet bra med at jeg var rundt 7 uker... fikk ny UL igjen om 3 uker.. :) JIPPI!!!!

Så hei på dere!! :) Termin rundt 16.oktober... Håper det holder veien ut denne gangen... <3

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...