Gå til innhold

Forslag til god og enkel "klubbmat"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha venninnegjengen på besøk for første gang siden lille ble født og er helt tom mtp hva jeg skal servere.

Er det noen som har et godt tips til noe som gjerne kan lages klar på forhånd, men det er ikke helt nødvendig altså :)

Anonym poster: e0f709107e53ee6cbd28c987a0e6c7a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pai med kylling, bacon og brokkoli. Salat og rundstykker.

Grønnsakssuppe med grovt brød. (Ikke noe problem å lage suppen på forhånd, for så å varme opp. Blir nesten bedre da.)

Pastasalat med baguetter til.

Skrevet

Tacosalat!

Da kan du lage en stor bolle med salat og sette i kjøleskapet. Og du kan steke karbonadedeigen og ha i tacokrydret på forhånd og bare varme opp i en ildfastform rett før de kommer. Server med en skål nachochips.

Skrevet

Lag nachos i langpanna ;)

Skrevet

Pastasalat med kylling, ruccola, pinjekjerner og god dressing.

Snitter (undervurdert)

Suppe (har dilla på tom ka ghai med nanbrød til)

Taco

Anonym poster: b9eb7df2c4b9556ead304980549a1b57

Skrevet

Takk for gode forslag. Tar gjerne mot flere :)

Anonym poster: 302fe55832431ce1ed15825c2271cd88

Gjest overlord
Skrevet

Slår som alltid et slag for tapas. Trenger ikke være så avansert, og mye kan lages klart på forhånd.

Skrevet

kyllingsuppe er alltid en slager :)

Skrevet

Jeg ville kjøpt godt brød, evt varme rundstykker. Legg klar div pålegg, egg, grønnsaker, frukt på tallerkener. Kan jo bare stå i kjøleskapet så lenge.

Skrevet

Pastasalat med kylling i carry!

Innhold:

Pastaskruer

Mais

Tomater

Kylling

Bacon

Dressing:

Majones

Pisket kremfløte

Salt og Pepper

Carry

Serveres med brød og gjerne en grønn salat til. Nam nam

Skrevet

Garlic chicken fra rema 1000 sin side, må marineres på forhånd, men settes inn i ovn 25 min før servering. Kjempegodt!

Skrevet

Når vi har klubb er det gjerne etter middagstid så vi serverer bare noe godt til kaffen vi.

Sist klubb jeg var på fikk vi fruktsalat med vaniljeis og vaniljesaus, kjempegodt.

Om dere ikke spiser middag med familien før dere går på klubb ville jeg gjort det enkelt. Spekemat og div pålegg på noen fat, litt oppskåren frukt og grønnsaker, brød, rundstykker og kanskje noen lumper/lefser.

Da kan du enten bake brød/rundstykker selv, eller kjøpe på hjemmebakeriet e.l. Her er det en bondegård i nærheten som baker brød i stenovn og selger, urtebrød, nøttebrød og masse annet godt.

Anonym poster: bf4aa3ee5491646684e900565ec04aff

Skrevet

Bakt potet er kjempegodt og veldi, veldi enkelt :)

Kjøp bakepoteter på butikken feks rema 1000, de trenger og stekes i ovn i ca 1 time litt avhenig av str. Stek bacon og server med mais, smør, rømme og krydder :) Kjempegodt og enkelt eneste du må gjøre er og steke bacon :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...