Gå til innhold

Hvor lenge blødde du etter at du satt inn spiral?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Første gang småblødde jeg i 8 mnd, denne gangen holdt det med 2 mnd....

Skrevet

Satte inn i midten av desember, blør enda..

Anonym poster: d873f3ccbbe9b5540cc61aeec5a3bb54

Gjest Hyacinth Bouquet
Skrevet

Blødde i ca 3 mnd. Nå har jeg mensen ca hver 3. mnd, så synes det er greit.

Skrevet

5 måneder og da legen sjekket mente han den var satt i feil så han valgte å fjerne den.

Anonym poster: 50e987531cb48ffb6bc7d0880ea50f7e

Skrevet

Aaaaltfor lenge!

3 måneder med konstant ufresh små-drypping..

Holdt på å bli gal..

Nå har jeg en miniblødning ca hver 3.-4. måned og er

svært fornøyd med spiralen tross kjip oppstart!

Anonym poster: 6a946ab06544d510a3181f7d29b516ec

Skrevet

Ca 2 måneder. .

Anonym poster: 0fc01cc5b4604014e8f6f454e0727efe

Skrevet

Jeg blødde daglig i tre mnd. Ikke mye i mengde, bare litt brunlig utflod. Men HVER dag i nesten hundre dager er fremdeles ikke noe gøy!!!

Beholdt spiralen i over tre år etter det, og hadde ingen blødning overhodet, ingen pms, ingen menssmerter, ingen vektoppgang, ingen nedsatt sexlyst osv osv...

Glad jeg holdt ut de tre mnd:-)

Anonym poster: 901ed22cf9cc5fc4862fc0dd09bccf78

Skrevet

Spottet bittelitt i dagen(e) etter innsett. Har fått en dag eller to lengre menstruasjon (kanskje 8 dager, vanligvis), hvor jeg har myye blødning i 2-3 dager, og lite resten.

Skrevet

Blødde i over to år før jeg tok den ut.(hormonspiral) Legen mener jeg bør prøve kobber. Dere andre som svarer, er d hormon el kobberspiral dere har prøvd?

Skrevet

Blødde i over to år før jeg tok den ut.(hormonspiral) Legen mener jeg bør prøve kobber. Dere andre som svarer, er d hormon el kobberspiral dere har prøvd?

Kobber :)

Skrevet

Blødde i 3mndr, da orket jeg ikke mer så tok den ut..

Skrevet (endret)

Hormonspiral, mye blødninger i nesten et år. Holdt på å gå fra vettet. Etter det har jeg bare veldig små blødninger ca hver tredje måned

Endret av Berta_78
Skrevet

Det tok såpass lang tid altså..

Håper det gir seg etterhvert, har bare holdt på noen uker enda, så holder ut en stund enda ;)

Skrevet

Det tok såpass lang tid altså..

Håper det gir seg etterhvert, har bare holdt på noen uker enda, så holder ut en stund enda ;)

Du kan eventuelt prøve med Ibux (NSAIDS), noe forskning viser at det kanskje kan bidra til å redusere blødningene. Noe annet som har bedre effekt kalles Cyklokapron, det kan legen din skrive ut :)

Skrevet

Jøsses. Er det vanlig å blø så lenge?? Har planer om kobberspiral men blir veldig i tvil nå. Vill helst unngå hormoner i kroppen av forskjellige anledninger og da er det ikke så mye å velge mellom.

Skrevet

Blødde vell ca en 1 mnd hvis jeg husker rett nå med kobberspiralen. Men måtte fjerne den da jeg begynte å blø hver gang jeg trente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...