Anonym bruker Skrevet 27. februar 2013 #26 Skrevet 27. februar 2013 Litt utenfor poenget. Men jeg synes det er veldig rart at du er venner med ansatte i barnehagen på FB. Jeg jobber på skole og er veldig klar på å skille mellom privatliv og jobb, så det kunne aldri falle meg inn å være venner med foreldre på FB. Og i likhet med andre så høres det helt sjukt ut å stå å se på et barn som har slått seg i fem minutter? Tror muligens at din venninne har "hauset" opp situasjonen noe. Dette skjer lett hvis man er indignert og helt sikker på at det har blitt begått en "urett". Det siste har jeg opplevd i jobbsituasjon flere ganger. Anonym poster: 75302093db3920103164290a3449c77a
Countess Skrevet 27. februar 2013 #27 Skrevet 27. februar 2013 Noen av de ansatter er venner med meg på FB. YES-da. Totalt skudd i tåka dette. Og jeg er jo så fornøyd med bhg EGENTLIG. Men jeg var så sint. Jeg kjente adrenalinet pumpet i kroppen, jeg er sikker på at jeg kunne gått på veggene..... OG når jeg skrev det ønsket jeg egentlig at de skulle se det. Altså jeg haddde jo ingen ting å gå ut i fra. Ingen besjeder fikk jeg av bhg, også kommer et menneske jeg stoler på å sier hun har sett det hele.... Men fremdeles. JEG har driti meg ut her, det er jeg veldig klar over. HI Anonym poster: 6102b892a8c846b5eca0349bd0217a41 IMPULSKONTROLL!!!!
Countess Skrevet 27. februar 2013 #28 Skrevet 27. februar 2013 Dere som snakker om at barnehagen gjorde en grov feil som ikke oppdaget at han hadde brukket kragebeinet. Tror dere barnehagepersonalet har røntgensyn? Barn slår seg i barnehagen hver dag. Det er uhyre sjelden de blir noe mer enn blåmerker eller skrubbsår ut av det. Brudd hos små barn er sjelden, og jeg vet om leger som har vært brennsikre på at det ikke var brudd fram til røntgenbildene foreligger. Sønnen min falt i en trapp, og lekte som før. Hadde det ikke vært for at han ikke ville holde i rekkverket på vei opp en trapp, så hadde vi ikke skjønt at det var noe galt med armen hans. Den var brukket. Nevøen min gikk med brukket finger i en uke, uten at noen skjønte at den var noe annet enn litt klemt. Selv gikk jeg med brist i armen i 4 uker før jeg, og legen tenkte at det måtte være noe mer enn "slått meg". Når det kommer til den fb-meldngen, så skjønner jeg at barnehagen reagerer. Du har slengt ut noe som du fortsatt ikke vet om er sant, bortsett fra et rykte fra en venninne. Det at du fjerner meldingen etterpå gjør det ikke bra igjen. Barnehagen lever tildels av sitt omdømme, og de setter nok ikke pris på at du har startet et rykte. Om det andre barnet faktisk lå i fem minutter, om det virkelig var skadet som din gamle kollega sier, det vet hverken du eller vi. For alt vi vet lå det barnet og var furten i 5 minutter fordi hun datt av akebrettet, eller fordi han var sliten av å ake. Ta det møtet. Beklag at du skrev meldingen (hvem bruker fb til å legge ut reaksjonene sine, forøvrig?), og om det er noe du mener de har gjort feil i forhold til det som skjedde med DITT barn, så tar du det der. De sa at han ikke var helt seg selv, noen nærmere diagnose kan du i grunne ikke kreve fra barnehagen. Nei for all del, den grove feilen ligger ikke i at de ikke oppdaget et knekt kragebein... men om min datter, etter et fall eller aking, whatever, ikke er seg selv..så forventer jeg at barnehagen informerer meg om dette på tlf, ikke når jeg henter henne. Dette slik at JEG som mor kan ta avgjørelsen om hva jeg vil gjøre med det. kanskje jeg vil hente henne, kanskje jeg vil ta henne til legen... Når et barn endrer oppførsel etter en ulykke, og ikke blir seg selv innen kort tid, så er det ikke opp til barnehagen å bestemme om det er viktig å informere om. Det er da MIN mening. Det å skrive det på facebook er helt bak mål, og tyder på total mangel på impulskontroll, men akkurat der er det vel ikke mye annet å gjøre enn å beklage, slik HI har gjort, ta det til etterretning, og vurdere å slette barnehageansatte som venn
Berta_78 Skrevet 27. februar 2013 #29 Skrevet 27. februar 2013 Herrefred. Det er som om dere driver en heseblesende kamp om å få være mest idiotisk. Venninnen din vinner selvfølgelig fordi hun ikke hjalp et barn som lå skadet i fem minutter. Du kommer på andreplass med facebookbruken din (du spør hva du bør gjøre - slett kontoen din og ikke del din sønns skadehistorie eller din mangel på impulskontroll med Gud og hvermann). Bronsen tar barnehagen for dårlig oppfølging av barna i akebakken og fortsatt gnåling.
Gjest Kira bjeffer Skrevet 27. februar 2013 #30 Skrevet 27. februar 2013 Ja, du har driti deg ut (noe du også er fullstendig klar over), men jeg synes samtidig det er litt drøyt å kalle deg inn til et møte hvor du er alene "mot" fire ansatte. Spesielt når du har beklaget og slettet innlegget. Jeg har forståelse for at de ønsker å snakke med deg, men da synes jeg faktisk det hadde vært mer rettferdig at du og styreren i bhg hadde en prat på tomannshånd. Hvis du skal delta på et møte med alle fra barnehagen, så burde du ha en nøytral part ved din side. Personlig ville jeg tatt kontakt med lederen av SU, slik at hun eller han kunne deltatt på dette møte for å observere hva som ble sagt.
Gjest Hyacinth Bouquet Skrevet 27. februar 2013 #31 Skrevet 27. februar 2013 Ut ifra det du skriver i HI høres det ut som at det de EGENTLIG er ute etter, er en beklagelse i statusfeltet ditt på Facebook.. Synes dere høres barnslige ut alle sammen.
Himmel og hav Skrevet 27. februar 2013 #32 Skrevet 27. februar 2013 Dere som snakker om at barnehagen gjorde en grov feil som ikke oppdaget at han hadde brukket kragebeinet. Tror dere barnehagepersonalet har røntgensyn? Barn slår seg i barnehagen hver dag. Det er uhyre sjelden de blir noe mer enn blåmerker eller skrubbsår ut av det. Brudd hos små barn er sjelden, og jeg vet om leger som har vært brennsikre på at det ikke var brudd fram til røntgenbildene foreligger. Sønnen min falt i en trapp, og lekte som før. Hadde det ikke vært for at han ikke ville holde i rekkverket på vei opp en trapp, så hadde vi ikke skjønt at det var noe galt med armen hans. Den var brukket. Nevøen min gikk med brukket finger i en uke, uten at noen skjønte at den var noe annet enn litt klemt. Selv gikk jeg med brist i armen i 4 uker før jeg, og legen tenkte at det måtte være noe mer enn "slått meg". Når det kommer til den fb-meldngen, så skjønner jeg at barnehagen reagerer. Du har slengt ut noe som du fortsatt ikke vet om er sant, bortsett fra et rykte fra en venninne. Det at du fjerner meldingen etterpå gjør det ikke bra igjen. Barnehagen lever tildels av sitt omdømme, og de setter nok ikke pris på at du har startet et rykte. Om det andre barnet faktisk lå i fem minutter, om det virkelig var skadet som din gamle kollega sier, det vet hverken du eller vi. For alt vi vet lå det barnet og var furten i 5 minutter fordi hun datt av akebrettet, eller fordi han var sliten av å ake. Ta det møtet. Beklag at du skrev meldingen (hvem bruker fb til å legge ut reaksjonene sine, forøvrig?), og om det er noe du mener de har gjort feil i forhold til det som skjedde med DITT barn, så tar du det der. De sa at han ikke var helt seg selv, noen nærmere diagnose kan du i grunne ikke kreve fra barnehagen. Nei for all del, den grove feilen ligger ikke i at de ikke oppdaget et knekt kragebein... men om min datter, etter et fall eller aking, whatever, ikke er seg selv..så forventer jeg at barnehagen informerer meg om dette på tlf, ikke når jeg henter henne. Dette slik at JEG som mor kan ta avgjørelsen om hva jeg vil gjøre med det. kanskje jeg vil hente henne, kanskje jeg vil ta henne til legen... Når et barn endrer oppførsel etter en ulykke, og ikke blir seg selv innen kort tid, så er det ikke opp til barnehagen å bestemme om det er viktig å informere om. Det er da MIN mening. Det å skrive det på facebook er helt bak mål, og tyder på total mangel på impulskontroll, men akkurat der er det vel ikke mye annet å gjøre enn å beklage, slik HI har gjort, ta det til etterretning, og vurdere å slette barnehageansatte som venn Vi vet vel egentlig ikke om barnehagen ringte eller ikke. For det har HI ikke sagt noe om. Bortsett fra det er jeg helt enig med deg.
Countess Skrevet 27. februar 2013 #33 Skrevet 27. februar 2013 Ut ifra det du skriver i HI høres det ut som at det de EGENTLIG er ute etter, er en beklagelse i statusfeltet ditt på Facebook.. Synes dere høres barnslige ut alle sammen. Hehehe, ser det for meg. Hi kommenterer under statusen sin "Etter oppfordring fra barnehagen vil jeg herved unnskylde min oppførsel. Barnehagen er egentlig RÅBRA, og alle barna burde begynne der." Hvorpå barnehagen "liker" denne kommentaren! *barnslig bilde i hodet*
Countess Skrevet 27. februar 2013 #34 Skrevet 27. februar 2013 Dere som snakker om at barnehagen gjorde en grov feil som ikke oppdaget at han hadde brukket kragebeinet. Tror dere barnehagepersonalet har røntgensyn? Barn slår seg i barnehagen hver dag. Det er uhyre sjelden de blir noe mer enn blåmerker eller skrubbsår ut av det. Brudd hos små barn er sjelden, og jeg vet om leger som har vært brennsikre på at det ikke var brudd fram til røntgenbildene foreligger. Sønnen min falt i en trapp, og lekte som før. Hadde det ikke vært for at han ikke ville holde i rekkverket på vei opp en trapp, så hadde vi ikke skjønt at det var noe galt med armen hans. Den var brukket. Nevøen min gikk med brukket finger i en uke, uten at noen skjønte at den var noe annet enn litt klemt. Selv gikk jeg med brist i armen i 4 uker før jeg, og legen tenkte at det måtte være noe mer enn "slått meg". Når det kommer til den fb-meldngen, så skjønner jeg at barnehagen reagerer. Du har slengt ut noe som du fortsatt ikke vet om er sant, bortsett fra et rykte fra en venninne. Det at du fjerner meldingen etterpå gjør det ikke bra igjen. Barnehagen lever tildels av sitt omdømme, og de setter nok ikke pris på at du har startet et rykte. Om det andre barnet faktisk lå i fem minutter, om det virkelig var skadet som din gamle kollega sier, det vet hverken du eller vi. For alt vi vet lå det barnet og var furten i 5 minutter fordi hun datt av akebrettet, eller fordi han var sliten av å ake. Ta det møtet. Beklag at du skrev meldingen (hvem bruker fb til å legge ut reaksjonene sine, forøvrig?), og om det er noe du mener de har gjort feil i forhold til det som skjedde med DITT barn, så tar du det der. De sa at han ikke var helt seg selv, noen nærmere diagnose kan du i grunne ikke kreve fra barnehagen. Nei for all del, den grove feilen ligger ikke i at de ikke oppdaget et knekt kragebein... men om min datter, etter et fall eller aking, whatever, ikke er seg selv..så forventer jeg at barnehagen informerer meg om dette på tlf, ikke når jeg henter henne. Dette slik at JEG som mor kan ta avgjørelsen om hva jeg vil gjøre med det. kanskje jeg vil hente henne, kanskje jeg vil ta henne til legen... Når et barn endrer oppførsel etter en ulykke, og ikke blir seg selv innen kort tid, så er det ikke opp til barnehagen å bestemme om det er viktig å informere om. Det er da MIN mening. Det å skrive det på facebook er helt bak mål, og tyder på total mangel på impulskontroll, men akkurat der er det vel ikke mye annet å gjøre enn å beklage, slik HI har gjort, ta det til etterretning, og vurdere å slette barnehageansatte som venn Vi vet vel egentlig ikke om barnehagen ringte eller ikke. For det har HI ikke sagt noe om. Bortsett fra det er jeg helt enig med deg. Jeg forsto det slik at de bare informerte om det ved henting, at han ikke var helt seg selv? Mulig jeg blander sammen kommentarer og hovedinnlegget
ellen-propellen Skrevet 27. februar 2013 #35 Skrevet 27. februar 2013 Så bra at barnehagen har innkalt til møte. Bruk møtet godt til å få en forklaring på hvorfor de ikke passer bedre på barna. Det er tydelig for meg at barnehagen har ett problem. Og facebook profilen din er nettopp din. Om du ikke hetset barnehagen med løgn og rykter/usannheter så har du faktisk ikkegjort noe ulovlig
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2013 #36 Skrevet 27. februar 2013 Ser at det er flere som skrive at man er ikkje venn med barnehageansatte på fb, fordi man skal skille privat liv osv, da reagere eg litt... Eg bur på en liten plass og alle kjenner slle, er venn med nesten alle dei ansatte i barnehagen skal g ikkje da vere venner med dem på Facebook fordi g må skille... Hallooo er ikkje alle som bur på en stor plass der man bare kjenner 20% av innbyggerne... Anonym poster: 0b3795032f40b1eb504d84ce79599593
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2013 #37 Skrevet 27. februar 2013 Så bra at barnehagen har innkalt til møte. Bruk møtet godt til å få en forklaring på hvorfor de ikke passer bedre på barna. Det er tydelig for meg at barnehagen har ett problem. Og facebook profilen din er nettopp din. Om du ikke hetset barnehagen med løgn og rykter/usannheter så har du faktisk ikkegjort noe ulovlig Må signere denne. Jeg hadde gitt klar beskjed på møtet at jeg hadde allerede gitt en unnskyldning og utover det så jeg den delen av saken som ferdig. Videre hadde jeg bedt om en liten redegjørelse for hvordan de vil endre rutinene sine. Det er helt tydelig at de bruker denne statusen din for hva det er verdt, og de får på den måten fokuset bort fra seg selv. Du har ikke gjort noe ulovlig. Dumt:ja, men det har du allerede innrømmet når du ba om unnskyldning og fjernet statusen. Enda en gang sjokkert over hvor mye rare folk det er her inne. At dere faktisk mener at det HI gjorde er verre enn det bhg gjorde er helt latterlig. Fokuset bør ligge på barnet, og en bhg er ingen hellig institusjon. En har lov være ufornøyd og en har lov komme med kritikk. Som dere sier når noen skulle våge klage på bhg her inne - det er bare mennesker som jobber der og det er menneskelig å feile. Vel- vil tro HI også er et menneske som antagelig ble redd,frustrert og en smule sint. Anonym poster: 264c3eecb6161921bc7dc4a9cda96edb
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2013 #38 Skrevet 27. februar 2013 Herregud, så pinlig... Bli voksen! Anonym poster: 4c4ec14c0f6180e5364f8919076b2cd2
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2013 #39 Skrevet 27. februar 2013 Veldig synd på sønnen din. Sånn skal ikke skje. Men når det er sagt, tror jeg ikke du kommer ut av denne knipen før du bytter barnehage. Dessuten er man ikke venner med barnehagetanter på face. Og rykter går fort i fagmiljøer, så i min barnehage (jeg er pedagogisk leder og barnehagetante) vet vi hvordan foreldrene er hvis barna bytter barnehage. Det er mange som krangler så mye med barnehagen at de bytter, men det hjelper ofte ikke. De krangler like mye med den nye barnehagen. Du har ikke gjort det lett for deg og sønnen din nå. Anonym poster: 870ef85dcfac4e3d2928def0a257d31b
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2013 #40 Skrevet 27. februar 2013 Så bra at barnehagen har innkalt til møte. Bruk møtet godt til å få en forklaring på hvorfor de ikke passer bedre på barna. Det er tydelig for meg at barnehagen har ett problem. Og facebook profilen din er nettopp din. Om du ikke hetset barnehagen med løgn og rykter/usannheter så har du faktisk ikkegjort noe ulovlig "Ikke passer bedre på barna?" Hvor i all verden har du det i fra? Ulykker skjer. Spes i akebakken. Mye rare folk ute å går.... Anonym poster: a28cf98108912f6f9f6430cd6915ef28
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2013 #41 Skrevet 27. februar 2013 Orker ikke å lese alt her, men sånn jeg oppfatter situasjonen var det da TO alvorlige akeulykker i løpet av kort tid i samme bakke. Det forklarer at barnehagen ikke tenkte på sikkerheten til barna og de burde ha testet ut forholdene, evt sikret bakken for å unngå uhell. Det forteller også at bhg ansatte ikke gjorde jobben sin ved å ikke ha oppsyn med barna som akte siden de ikke klarte å fange opp at bakken var farlig. Dette ville jeg ha tatt opp med barnehagen. Det at de ikke tar kontakt med foreldrene forteller også at de ikke er nok ops på barna ditt og hva som skjedde. Det at de KREVER at DU skal ligge langflat i dagesvis for å ha reagert er også ganske tvilsomt. Jeg kan forstå at de er bekymret for ryktet sitt, men da MÅ de faktisk sette sikkerheten til barna FØRST, være nok våkne ansatte på jobb og slutte å hetse foreldre som taler dem i mot. Jeg hadde gått på det møtet tatt selvkritikk for face statusen og forklart de overnevnte tingene. Mine barn er aktive og selvfølelig kan de skade seg, men jeg forventer faktisk at skolen/bhg skal se an akebakkene evt stenge dem hvis det er fare for helsen til barna. Noe de forøvrig gjør, de setter også opp sikkerhetsnett for å beskytte barna. Anonym poster: 65a36589d8087538b3a90f57bf190f0c
Iiiiik Skrevet 27. februar 2013 #42 Skrevet 27. februar 2013 I all verden for en suppe og for noen kommentarer du har fått i denne tråden. Barnehagen er den profesjonelle part i denne saken og det er deres ansvar at forholdet mellom dem og deg normaliseres. Du gjorde noe uklokt i å klage på FB, men såpass må man faktisk tåle når folk er emosjonelt berørte og når de tror at barnet deres har lidd overlast. Jeg ville sendt en mail der jeg understreket at du bortsett fra denne hendelsen har vært veldig fornøyd med barnehagen og beklagd igjen at du ikke tenkte deg bedre om før du i affekt la meldingen ut på FB. Nå har du imildertid beklagd, meldingen ble fjernet og det er ikke så mye mer å si om det. Si at du ønsker å legge hendelsen bak deg og gå videre. Ellers tenker jeg at barnehagepersonalet er svært uproft når de har deg som venn på FB, selv hvis du bor i en bitteliten bygd. Kanskje særlig da. Hvis man jobber i nærmiljøet sitt, må man være ekstra bevisst på å skille private og profesjonelle relasjoner. Det er dessverre en del av prisen å betale for å få jobbe nært hjemmet. Slett dem som venner! Når det gjelder hun som "sladret", tenker jeg at det er en svært svært dårlig måte å håndtere dårlig samvittighet på. På mange måter er det jo hun som har skapt stormen i vannglasset her.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2013 #43 Skrevet 27. februar 2013 Hvordan vet alle i barnehagen hva du har skrevet på facebook? Anonym poster: a5471b9901dde002e1fbe325c321bc00
ellen-propellen Skrevet 27. februar 2013 #44 Skrevet 27. februar 2013 Så bra at barnehagen har innkalt til møte. Bruk møtet godt til å få en forklaring på hvorfor de ikke passer bedre på barna. Det er tydelig for meg at barnehagen har ett problem. Og facebook profilen din er nettopp din. Om du ikke hetset barnehagen med løgn og rykter/usannheter så har du faktisk ikkegjort noe ulovlig "Ikke passer bedre på barna?" Hvor i all verden har du det i fra? Ulykker skjer. Spes i akebakken. Mye rare folk ute å går.... Anonym poster: a28cf98108912f6f9f6430cd6915ef28 Greit at ulykker skjer, men når barn blir liggende i 5 min etter akeulykke uten at barnehagepersonell sjekker hvordan det gikk da passes det ikke godt nok på. Samtidig kan det virke som at barnehagepersonell ikke visste at barnet til HI forulykket. Da ville de kanskje sagt mer enn at barnet var utilpass.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2013 #45 Skrevet 27. februar 2013 Rotete innlegg, men hæ, to akeulykker på samme dag i bhg? Da ville jeg tenkt mitt om de ansatte, beklager altså. Kan du ikke bare være ærlig å si at du ble så sinna fordi du fikk høre at det var din som ble liggende i fem minutter før noen hjalp? Storm i vannglass... Anonym poster: 20dcb736d7fde75f3c4259fc9600dd0c
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2013 #46 Skrevet 27. februar 2013 Stakkars lille gutten din, masse god bedring til han....godt de er så små egentlig,for da gror det godt og ganske fort sammen igjen. stå på ditt, og si at du fortsatt mener det du har skrive, jeg hadde ikke trekt noe tilbake,Det er BHG som skal beklage her, og ikke du. De har ikke "fulgt med i timen" og har de ikke oversikt over alle barna ute ved aking, må de deles seg opp, og ikke ha så mange på gruppa. Men siden du skal på møte, så prøv å få med deg en som kan sitte ved din side, så du ikke blir der med 4 andre, som skal ta deg. Du gjorde det som var rett, når du var sint, alle bruker fb til sånt så det er ikke unormalt..... Min støtte går til deg HI, og lykke til på møtet. Anonym poster: 0dec527f58581fc9640f7333bca97a51
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2013 #47 Skrevet 27. februar 2013 Vet dere hva, prøv å jobb i barnehage en stund før dere kritiserer.. Man klarer faktisk ikke å ha oppsyn med alle til enhver tid! - da hadde man ikke fått hatt en eneste samtale med noen av barna i løpet av dagen! I utetiden er man som regel også færre voksne på grunn av møter og oauseavvikling. Når det er sagt er bhg en plass for lek, læring og utvikling - hvor mange av dere fotfølger barna deres 100% hjemme? Det blir de heller ikke i bhg.. Og ja, to ulykker kan skje på en og samme dag selv om akebakken er forsvarlig, og ja, det kan gå 5 min før man oppdager et barn hvis det ikke er høylytt skriking eller noen andre barn sier ifra.. Man kan ikke se alt og være overalt! På den andre siden, hvis bhgen ikke så ulykken så må de si det til foreldrene! Det er faktisk viktig for foreldre/lege å vite at ingen vet hva som skjedde, da undersøker man sm regel barnet litt ekstra. Å oppdage et brudd kan være vanskelig hos barn, og de ansatte tok den beslutningen at det gikk bra med barnet selv ved litt ubehag, dette gjør de ansatte nesten hver dag, barn slår seg hele tiden, og at barnet ikke trengte lege ( da hadde de ringt med en gang og eventuelt selv kjørt barnet til lege), noen ganger vil den avgjørelsen være feil, men sånn er det!! Utifra sine opplysninger handlet de antageligvis riktig (hvis barnet ikke var helt seg selv bare, sånn blir de når de brygger på noe, furter, er lei seg osv osv osv.) man ringer ikke etter foreldrene på grunn av det, da ville de fleste fått gaaaanske hyppige oppringninger.. Men hvorfor bhg skal ha møte med deg? Den skjønner jeg ikke. Det du må huske på er at du må snakke for ditt barn, ikke noen andres. Bhg har ikke lov å diskutere et annens barns akeulykke/situasjon med deg. Anonym poster: 00ee35b077807b45357e993251fa2a5e
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2013 #48 Skrevet 27. februar 2013 Hvem er din tidligere kollega, er hun forelder til et annet barn i barnehagen? hun klager over at ingen hjalp barnet på fem minutter mens hun selv sto og så på? Spesielt? Anonym poster: e1b76ca1bc05fea2ca6f7e766e5ae607
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2013 #49 Skrevet 27. februar 2013 Et brudd er faktisk ikke alltid så lett og se, så det trenger ikke være en stor feil av barnehagen. En venninne av meg har en sønn på 5 år som gikk 1 uke med brukket fot, selv om det ble tatt røntgen sa legen at det ikke var brudd. Etter 1 uke med store smerter ble det endelig tatt nye bilder, og da fant de et lite brudd Anonym poster: e1b76ca1bc05fea2ca6f7e766e5ae607
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2013 #50 Skrevet 27. februar 2013 Pussig situasjon. Barnehagen bør innrømme feil, det er ikke greit at et barn, om det er ditt eller andres er totalt uvesentlig. At barnehagen ikke har gitt beskjed om at barnet ditt har slått seg i en akeulykke er heller ikke greit, dette bør de vite når du henter, og de bør gi beskjed samtidig som de sier at han ikke er seg selv. Selvsagt kan de ikke vite at han har brukket kragebenet, men om barnet ikke har det bra så kan det hende de burde ringt etter foreldrene tidligere (hvor lenge var det siden uhellet?) Du overreagerte, og la ut en unødvendig kommentar på facebook, det har du helt tydelig skjønt, så ikke noe mer å mase om her. Men, du har ingen forpliktelser overfor barnehagen, og om du ønsker å få VG til å publisere en sak om dette, så er det din fulle rett, selv om jeg selvsagt ville tatt det med barnehagen først. Ønsker deg lykke til i møtet, ta med støtte, det kan være greit på alle måter. Anonym poster: 50ba8cff049ff987fb782099cfcdfaa0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå