Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sånn at hvis en setter inn to egg, så blir det enten tvillinger eller ikke noe? eller er det sånn at et kan feste seg og et bli støtet ut?

Hmmmm lurer litt på dette her :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ene kan feste seg ja.

Skrevet

Støtet ut - det vil si går til grunnet. Det er jo noen mm i størrelse. Så om bare det ene egget fester seg, så blir det andre sugt opp, om du skjønner.

Skrevet

Vi satte inn to egg, av litt ulik kvalitet, og det ble en liten gutt som bor i magen nå :)

Det andre egget har ikke festet seg og forsvunnet.

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Jeg har satt inn to egg tre ganger hvor ingen av de festet seg, men på fjerde innsett festet begge seg, men jeg mistet den ene i uke 7+ ( Vanishing twin ) og den andre spreller i magen i uke 21+1 nå :)

Lykke til!

Skrevet

Jeg har satt inn to egg tre ganger hvor ingen av de festet seg, men på fjerde innsett festet begge seg, men jeg mistet den ene i uke 7+ ( Vanishing twin ) og den andre spreller i magen i uke 21+1 nå :)

Lykke til!

Å så trist, men samtidig spennende :) Masse lykke til!!!

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Lykke til!

Tusen takk!

Ja det var veldig trist, men vi fikk egentlig beskjed om at jeg hadde hatt en spontanabort for legen så ingenting på UL og så noen dager senere på ny UL var der et bankende hjerte og liv i den ene likevel!

Så det var en stor gave midt oppi det vonde. Har sørget fra meg for den lille vi mistet og ser nå fremover mot å endelig få vår lille skatt i armene :)

Skrevet

Lykke til!

Tusen takk!

Ja det var veldig trist, men vi fikk egentlig beskjed om at jeg hadde hatt en spontanabort for legen så ingenting på UL og så noen dager senere på ny UL var der et bankende hjerte og liv i den ene likevel!

Så det var en stor gave midt oppi det vonde. Har sørget fra meg for den lille vi mistet og ser nå fremover mot å endelig få vår lille skatt i armene :)

Å ja.... Gled deg til den tiden kommer.. og nyyyt hvert sekund.. Tiden går så altfor fort!!

Skrevet

Jeg satte inn to av ulik kvalitet i oktober. Begge festet seg. Tvins til sommeren:-).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...