Gå til innhold

Når ble dere inseminert etter EL sprøyten?

Anbefalte innlegg

Når ble dere inseminert etter EL sprøyten? Jeg selv fikk sprøyten kl 1100 på en tirsag, og ble inseminert kl 1030 dagen etter. Har lest litt rundt på nettet nå, og det ser ut til at de fleste blir inseminert to dager etter og ikke en som meg? Er redd jeg er blitt inseminert for tidlig, men dette vet vel de på klinikken alt om:)

Fortsetter under...

Jentene på haugen: Tusen takk:) Ja de er jo ekspertene der, men man blir helt tullete av å lese for mye på nettet om andres erfaringer:/

Vil så veldig at det skal klaffe denne gangen, og har sååå mange symptomer, men som alle igjen kan komme av hormonene... Sånn går no dagan;-) Måtte helgen komme fort så jeg kan begynne test-maratonet!

Venter og lengter: Ja da høres det riktig ut:) Masse lykke til i morgen!!!

Tusen takk :) Er virkelig spent nå. Kommer til å bli noen lange uker nå til jeg kan teste ;)

Gruer meg litt til sprøyten nå, den er jo så kald. Eller kan jeg ta den ut av kjøleskapet en stund før? Har Ovitrelle ferdigfylt penn.

Annonse

Jeg kjøpte sprøyten rett før på apoteket og fikk de på IVF klinikken til å sette den på meg. Da var den ikke kald, men den var ferdigfylt. Legen satte bare på spissen og skrudde på hodet bak til det stod 250. Kjente ingenting da den ble satt. Hvor skal du insemineres?

Endret av Stella&My(snart 4?)

Ja, du kan fint ta den ut før. Jeg kjøpte min Ovitrelle samme dagen som jeg skulle sette den, og da anbefalte farmasøyten på apoteket at jeg ikke la den i kjøleskapet, for det er mer behagelig å sette romtemperert sprøyte.

Nå er det så lenge siden jeg ble inseminsert, at jeg kan huske feil. Men jeg synes jeg husker at de fleste sprøytene ble satt seint på kvelden (type kl. 22-23), og så var det inseminasjon på ettermiddagen to dager etter, altså ca 30 timer etter sprøyten. Men jeg kan ta feil. Det kan også være litt individuelt, etter størrelsen på foliklene, vil jeg tro.

Lykke til med testing og inseminasjon :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...