Gå til innhold

Min nydelige lille sønn er født, 3 uker før termin <3

Anbefalte innlegg

Natt til lørdag tok riene seg kraftig opp og kl. 05 var jeg på sykehuset for å sjekkes. Kun 2 cm åpning fortsatt og sendt hjem.

Hjemme kom riene tettere og tettere og etter noen timer hjemme måtte jeg dra tilbake. Kom tilbake på sykehuset kl. 11 og da jordmor skulle sjekke status kl. 11. 40 gikk vannet i det jeg ble lagt i sengen. Kl. 12.32 var han ute!

Riene var så tette og intense at fra jeg kom inn, med kun 3 cm, og til full åpning gikk det altså under en time!

Rakk hverken bedøvelse eller fikk tid til ro mellom riene :D

MEN, ut kom en nydelig gutt på 3690 g og 52 cm <3

Fortsetter under...

Annonse

Når har du termin Audix? Jeg har termin i morgen, så jeg tar i mot alle tips og tips fra deg NyDag :) hva satte i gang fødselen tror du?

Jeg hadde kynnere stadig vekk og tok kontakt med gynekologe min onsdag sist uke. Han kjente på meg og fant at mormunn var kort og myk, så han strippet meg... Fikk en natt med vonde kynnere, men fredag begynte mer ordentelige rier, om enn uregelmessige.. Natt til lørdag var jeg i gang.... ;)

Når har du termin Audix? Jeg har termin i morgen, så jeg tar i mot alle tips og tips fra deg NyDag :) hva satte i gang fødselen tror du?

Jeg hadde kynnere stadig vekk og tok kontakt med gynekologe min onsdag sist uke. Han kjente på meg og fant at mormunn var kort og myk, så han strippet meg... Fikk en natt med vonde kynnere, men fredag begynte mer ordentelige rier, om enn uregelmessige.. Natt til lørdag var jeg i gang.... ;)

Trodde ikke de strippet før termin jeg * bestille time til gyn med en gang * ;)

Annonse

Trodde ikke de strippet før termin jeg * bestille time til gyn med en gang * ;)

Hehe...Nei, mange sier sikkert nei, men jeg har god kontakt med min gynekolog og da han kjente at jeg var såvidt moden sa han at han kunne prøve så fikk vi se :) Det var sikkert det som bikket i gang fødsel, selv om jeg tror jeg ville født før termin uansett :D

Lykke til hos gyn, håper det gjør susen for deg også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...