Gå til innhold

Nervøs etter en liten slimklump kom ut...

Anbefalte innlegg

Gjest Trulte med to små

Jeg er 21 uker i morgen og oppdaget i dag etter dobesøk da jeg tørket meg, en liten slimklump, lysegrønn og uten lukt.

Merket jeg ble litt redd for at dette kunne være slimproppen eller noe som ikke bør komme nå og fikk mannen til å ringe gynekologisk avdeling på sykehuset.

De mente det ikke var farlig siden det ikke kom vann ut eller brunlig farge i den.

Må nevne at jeg og mannen hadde samleie i går og mulig det stammer derfra, men grønt??

Unnskyld detaljene, men får ikke helt roet meg her..

Noen som har hatt lignende eller vet hva det kan være?

Fortsetter under...

Ei venninne av meg opplevde det samme for et år tilbake da hun gikk gravid, hun var vel 19 uker på vei. Hun fikk beskjed om at det rett og slett kunne være rester fra sæden blandet med utflod, og at det noen ganger kunne se misfarget ut. Hun fødte tre dager over termin, en frisk liten guttetass, så det gikk helt fint!

Gjest Trulte med to små

Tusen takk for svar!

Jeg skal passe ekstra godt på og vi skal ikke ha samleie mer på en stund kjenner vi.

Pga at jeg hadde blødninger og mistet en tvilling så har ikke dette svangerskapet vært helt knirkefritt, men siden uke 13+ har alt gått fint og alt ser bra ut med lillejenta i magen heldigvis.

Vi har vært så forsiktige og redde for å ha samleie pga komplikasjonene og typisk at dette skulle komme i dag da, når vi endelig dristet oss til i går.

Min første spontanabort kom tilfeldigvis i gang etter samleie og etter det ble vi ekstra redde for at det samme kunne skje igjen.

Jeg kjenner også veldig på det å kunne puste litt mere lettet ut når jeg bare kommer meg til uke 23+ for da sa jordmor at de ville prøve å redde den lille om den kom da.

Men jeg har selvsagt ingen planer om å få babyen min før til sommeren og hun er klar til å møte verden, frisk og stor <3

Jeg tror nok ikke det er noen fare å ha samleie, med mindre du har fått beskjed om det. Men så kan jeg også forstå hvorfor dere velger å være forsiktige med å ha det.

Masse lykke til videre, så har du nok en nyfødt, frisk og herlig baby i armene dine i sommer :)

Gjest Trulte med to små

Jeg tror nok ikke det er noen fare å ha samleie, med mindre du har fått beskjed om det. Men så kan jeg også forstå hvorfor dere velger å være forsiktige med å ha det.

Masse lykke til videre, så har du nok en nyfødt, frisk og herlig baby i armene dine i sommer :)

Tusen takk!

Ja vi satser på at dette blir verdens beste sommer :)

Annonse

Tusen takk for svar!

Jeg skal passe ekstra godt på og vi skal ikke ha samleie mer på en stund kjenner vi.

Pga at jeg hadde blødninger og mistet en tvilling så har ikke dette svangerskapet vært helt knirkefritt, men siden uke 13+ har alt gått fint og alt ser bra ut med lillejenta i magen heldigvis.

Vi har vært så forsiktige og redde for å ha samleie pga komplikasjonene og typisk at dette skulle komme i dag da, når vi endelig dristet oss til i går.

Min første spontanabort kom tilfeldigvis i gang etter samleie og etter det ble vi ekstra redde for at det samme kunne skje igjen.

Jeg kjenner også veldig på det å kunne puste litt mere lettet ut når jeg bare kommer meg til uke 23+ for da sa jordmor at de ville prøve å redde den lille om den kom da.

Men jeg har selvsagt ingen planer om å få babyen min før til sommeren og hun er klar til å møte verden, frisk og stor <3

Huff :( Skjønner GODT at du ble nervøs med en sånn bakgrunn. Må jo være utrolig kjedelig å ikke ha samleie også. Husker fra mitt siste svangerskap at jeg var avhengi av den nærheten til min samboer. Men forstår godt at dere velger å være forsiktige. Krysser fingre og tær for dere :)
Gjest Trulte med to små

Tusen takk for svar!

Huff :( Skjønner GODT at du ble nervøs med en sånn bakgrunn. Må jo være utrolig kjedelig å ikke ha samleie også. Husker fra mitt siste svangerskap at jeg var avhengi av den nærheten til min samboer. Men forstår godt at dere velger å være forsiktige. Krysser fingre og tær for dere :)

Tusen takk for det!

Ja heldigvis så har jeg en veldig god og forståelsesfull mann som tenker på mitt og barnets beste og gir meg masse kjærlighet på andre måter.

Jeg savner den intimiteten da det har vært ganske redusert det siste året pga prøverør og alle medisiner mm som følger med.

Men alt i alt så går det fint da vi er trygge på hverandre og vet vi kan ta det igjen senere ;) og ellers får man bare være kreative så lenge! :)

Ha en fin kveld!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...