Gå til innhold

Gladmelding for dere som synes at alle mister, og er redde for at det må gjelde alle.

Anbefalte innlegg

I dag har vi vært på tidlig ultralyd. Alt ser helt perfekt ut, og det ser ut til at vi venter et friskt barn. Dette betyr at jeg nå har vært gravid tre ganger, og er i ferd med å bære fram mitt tredje friske barn. Aldri opplevd hverken SA eller MA. Har nesten ikke turt å tro på denne graviditeten, siden det føles umulig å være så heldig, men det er det altså ikke. Det er ikke alle som opplever å miste! Lykke til alle sammen :)

Fortsetter under...

Godt å høre at det kan gå bra : ) jeg er også gravid med min tredje og har mindre symptomer enn ved noen av de andre svangerskapene. da herjet nemlig kvalmen.... det var intenst med førstemann og endel bedre med andremann.... nå 7 år etter med 3.mann er den så og si fraværende.... jeg kan brekke meg av ting en sjelden gang.. men det er det : ))

Jeg er veldig spent på ul om 10 dager og håper virkelig at alt er bra : ) selv uten kvalme hehe

Og jeg er også så heldig å være gravid med mitt tredje barn og ingen problemer her heller. Har også vært på ultralyd i dag og alt ser bra ut, 12 uker på vei. Vi er veldig glade i dag!

Annonse

Vil bare legge til at man også både kan miste og bruke lange tid på å bli gravid men likevel ende opp med mange barn. Vi har brukte fire år og en spontanabort før vi endelig fikk første barnet. Og nå er jeg gravid med tredje barnet. Så fra fire år med venting, og en spontan abort til tre barn på fire og et halvt år:) Selv om siste graviditeten kom litt vel overraskende på oss;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...