Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg og mannen min skal på en liten storbyferie i helga. Vi pleier alltid å gå mye rundt for å oppleve mest mulig når vi reiser på slike turer. Men nå er jeg redd bekkenløsningen skal legge en demper på turen. Vi har booket et hotell midt i sentrum slik at jeg kan stikke innom å hvile meg litt innimellom, men jeg har jo ikke lyst til å bli liggende der hele helga.

Det jeg lurer på er: kan jeg ha nytte av f.eks bekkenbelte, krykker e.l. for å takle turen bedre? Jeg er bare i uke 17 nå og har foreløpig ikke prøvd slike hjelpemidler. Så hadde blitt veldig takknemlig for å høre hva dere kan anbefale :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144023724-hjelpemidler-p%C3%A5-reise/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Jeg har i hvert fall enormt utbytte av å bruke bekkenbelte når jeg må gå noe særlig.

Krykker må jeg innrømme at jeg synes blir mest drass før jeg er skikkelig dårlig, og når jeg er det er det fint lite aktuelt å traske rundt i en storby - da sliter jeg nok med å gå det helt nødvendige.

Anonym poster: a8e833dc763706a968e832f2b5510bb2

Takk for svar :) Jeg kjøpte meg bekkenbelte i dag, men har vel kommet fram til samme konklusjon som deg, det blir litt drass med krykker på tur. Så satser på at bekkenbeltet hjelper meg til å holde ut litt lenger på turen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...