Gå til innhold

Har noen fått mage ennå i uke 9?

Anbefalte innlegg

Hei,var i Paris i helgen og da tok samboeren min med meg inn og kjøpte mamma klær til meg i liten str.( kjoler og noen bukser siden de vanlige buksene mine er ubehagelige over magen..Noen andre som har opplevd det?er i starten av uke 9 og gått opp 3 kilo ser det mest på magen...den er litt rund...Redd for å legge mye på meg i svangerskapet,men har ikke så mye apetitt om dagen pga kvalme og heller ikke fått kommet meg på trening de siste to ukene..

Fortsetter under...

Er så mange her inne som så bastant mener at en ikke kan få mage så tidlig. Det er jo bare tull, jeg har og fått en bolle nederst, jeg er flat som flyndra til vanlig, og det er ikke luft for det var jeg mye plaga med i begynnelsen og det har gått helt over.

Så har store planer om å pelle meg ut en tur i morgen for å finne meg noen mammabukser jeg og. ;)

Jeg har også fått litt sånn kul ... er flat til vanlig og nå er magen litt sånn bløtere og rundere ; ) skikkelig lækkert!!

Det er nok en kombinasjon av at jeg gjennom hele svangerskapet samler vann sånn jevnt fordelt over hele meg, litt fett og at jeg er treg i magen...

11+2.

Este ut for noen uker siden, men overraskende nok kun 1 kg opp.

Var nok mye luft. Har avtatt litt nå. Fremdeles kun 1 kg opp, men nå ser jeg ut som om jeg har lagt på meg litt/blitt dvask rett og slett

( ikke flink å trene, men slank med god forbrenning).

Og jeg har gjort klar gravidebuksene fra sist.. Men kommer inn i en stretch dongeri enda... Men ser den er begynt å merke slitasjen bak he, he;)

Ta på deg gravidebuksa du kokosbolla- er myyye mer behagelig;)

Kroppen din trenger sikkert litt ekstra kg nå, betyr nødvendigvis ikke at du blir mega stor til slutt om du ikke lever på kokosbolller da he,he;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...