Gå til innhold

Vippestol eller elektrisk huske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bør jeg kjøpe vippestol eller elektrisk huske? Evt vippestol med vibrering?

Anonym poster: 23719600e2ce4430aafd6804fae8cafe

Skrevet

Vi har fisher price vippestol den er med vibrering men vår gutt brydde seg ikkje om det.. Men an lærte veldig tidlig hvordan han lagde fart sjølv så han satt og vippa lenge sjølv,,, har tre barn og bare hatt vippestol, er jo greit at dei ikkje treng og være i bevegelse hele tiden...

Skrevet

Jeg lærer av venninna mi sin feil. De brukte bare elektrisk stol, og babyen ble så bortskjemt at han bare sovnet i den, å ingen annen plass. Ellers ville han bare bli bært på, å ville ikke ligge alene under babygym. Så her går det i vanlig vippestol.

Anonym poster: ee93de14f327374346874acc444b8039

Skrevet

Vi kunne ikke klart oss uten vippestolen fra babybjørn. Barna har stortrivdes i den, og den er enkel å ta med seg.

Skrevet

Vi har forresten vippestolen fra Stokke Bounce `n`sleep (vogga også)

Anonym poster: ee93de14f327374346874acc444b8039

Skrevet

Vippestol fra fisher price med vibrering. Gull å ha hvis ungen sliter med kolikk osv. Hadde vi ikke hatt den ville ingen sovet noe de første fire månedene. Lånte først fra helsestasjon og kjøpte egen etterhvert.

Anonym poster: 769ff8416d5751ce62075b46a1e92add

Skrevet

Baby Bjørn vippestol er helt super! Nå har jeg ikke prøvd noen andre, eller sånn huske, men begge mine har elsket vippestolen. Veldig enkel å legge sammen og den blir helt flat, så vi tar den alltid med hvis vi skal overnatte hjemmefra.

De lærer fort å gi fart selv, så vibrering tror jeg ikke du trenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...