Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

er i uke 34 og har ei lita ei på 17 mnd fra før. Har ennå ikke bestemt oss for om vi skal kjøpe søskenvogn eller ikke... Hva råder dere oss til? Storesøster sover i vogna si (ei emmaljunga mondial duo) i barnehagen, og vil nok fortsette med det en stund til, er jeg redd... Er det et alternativ å bare kjøpe ei billig sovevogn som hun kan ha i barnehagen og bruke emmaljungaen til lillesøster? Skal sannsynligvis hente og levere storesøster i barnehagen mens jeg er i permisjon, og må vel da kjøpe et søskensete til emmaljungaen...

Ser også for meg at det ville vært koselig å trille søstrene i samme vogn, men vet jo ikke hvor mye det faktisk blir av dette i praksis.

Haha føler jeg er litt sent ute...må snart ta en avgjørelse!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144023576-s%C3%B8skentvillingvogn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en som blir 19 mnd når minsten kommer, og vi har kjøpt ny Basson duo twin, det kom på under 5000 nytt, inkl bag. Kan ikke se for meg at vi kan greie oss uten, han sover fortsatt på dagen, og skal trilles til og fra barnehage. Også har vi bhg bare annenhver dag da, så vi kommer jo til å bruke den endel på ukedager også. Tips er også Finn, det fins masse supre brukte søskevogner, jeg ville ha spandert på meg en slik uansett når de kommer så tett...

vi har 18 mnd mellom våre to eldste og tenkte klare oss uten søskenvogn men gikk ikke lang tid etter at nr to kom før søskenvogna var i hus!

min tanke var at eldste var i barnehagen hele dagen og i helgen var vi jo to men det å hente eldste i barnehagen (mannen leverte alltid om morgenen) når han var trøtt og ikke villig til å gå hjem ble mye unødvendig og tung bæring. prøvde oss med søskenbrett men det var desverre ikke poplært:/

vi kjøpte easywalker og den er mye brukt de siste snart to årene! nå er eldste over tre år og fremdeles synes han det er ok å sitte litt i vogn innimellom men blir mindre og mindre brukt.

hadde ikke klart oss uten den vogna, beste invistering ever.

enig i at finn har mye bra til en ok penge:)

Her blir det 16 mnd mellom ca og vi har kjøpt søskenvogn.

Han er for liten til ståbrett og kan ikke basere oss på at han skal kunne gå selv hele tiden.

For langt for han å feks gå til og fra butikken, noe som vi nok kommer til å gjøre endel.

Pluss at vi har ikke plass i bilen til to enkle vogner om vi skal på tur som krever vogn til begge.

Kommer jo ann på behovet deres såklart, men her som eldste er hjemme så trenger vi søskenvogn :)

Her blir det 18 mnd mellom guttene, og vi har kjøpt søskenvogn og skal i tilegg kjøpe ei billig, brukt sovevogn til barnehagen. Simo-vogna etter førstemann er til når vi skal trille bare en om gangen. Så her har vi tre vogner. Bare to hjemme da. :) Simo kombi, og ei easy walker søskenvogn.

Vi bruker vogn hele tiden, så hos oss er behovet for søskenvogn stort.

Vi har også tre vogner, en barnehagevogn til storesøs oå 1, 5, en simo kombi hjemme etter storesøs og en søskenvogn kjøpt brukt nå:-) vi også bruker mye vogn og jeg mener storesøs er for liten til å gå hele tiden pluss at hun ikke vil stå på søskenbrett.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...