Gå til innhold

skjønner ingen ting jeg...

Anbefalte innlegg

Har hatt regelmessige sykluser på 28dager etter min første fødte.Skal prøve på nr.2 nå og har forventet mens i morgen.Hadde ubeskyttet sex for 5 dager siden.Har bestilt tester for å forberede meg litt og ivrig som jeg er tok jeg en eggløsningstest og en graviditets test.Viste ganske sterkt utslag på eggløsning og svakere på graviditetstesten.

Kan vel ikke plutselig ha så sen eggløsning?Og jeg kan jo ikke ha blitt gravid alt heller?

Brukte de sammme billig testene sist gang og da ga de veldig tidlig utslag på graviditet og ble sterkere og sterke etter hvert som IKM nærmet seg.

Mulig den eggløsnings testen viser enn viss strek hele perioden og kun blir sterkere akkurat ved eggløsning?

Noen med synspunkter eller erfaringfer?Litt nysgjerrig bare?

Anonym poster: 5f7d821d91bf0e268bd25a5c40244b55

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144023575-skj%C3%B8nner-ingen-ting-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel siden g-testen er positiv så er du nok gravid :-) el-tester er jo kjent å slå ut når man er gravid også, så hvordan du ble det og når kan man bare spekulere i :) Er nok heller bare å omfavne det at det er en spire der - surprise her er jeg liksom! ;)

shit;) Får teste i morgen tidlig og se da...isåfall kan jeg ikke skjønner når det har skjedd,men samma det forsåvidt:)

Men vet du hvodan eggløsningstester skal fungere?

Kan de slå ut med en svak test før og etter eggløsning og bli veldig mye sterkere rundt eggløsning?eller skal de ikke gi utslag før EL?

Anonym poster: 5f7d821d91bf0e268bd25a5c40244b55

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...