Lillefot08 Skrevet 25. februar 2013 #1 Skrevet 25. februar 2013 Først oppkast i 3 Mnd og kvalm resten av tida. Nå har jeg i tillegg fått influensa, med feber og det verker i hele kroppen!! når skal dette ta slutt? 3 dager og Ingen bedring. Skal det bli sånn ut resten av svangerskapet vêr jeg ikke hva jeg gjør:( 18 uker på vei bare. Sorry. Måtte bare få det ut:(
Dundra Skrevet 25. februar 2013 #3 Skrevet 25. februar 2013 Æsj, så slitsomt.. Det er jo enda håp for at du slipper å gå sånn hele svangerskapet, men skjønner at det virker litt håpløst når det har gått i et med sykdom så lenge! Håper det bedrer seg snart!
Lillefot08 Skrevet 25. februar 2013 Forfatter #4 Skrevet 25. februar 2013 Takk. Vet jo at det ikke varer evig. Men er så sliten. Ikke kan jeg ta paracet hele tiden heller. Nei, nå må det snart gå min vei:)
*sommer* Skrevet 26. februar 2013 #5 Skrevet 26. februar 2013 Føler med deg. Jeg var super kvalm tom uke 16 og da kom influensaen med feber på toppen av det hele - var skikkelig lei og sliten. Trøst deg med at influensaen ikke varer evig og at kvalmen forhåpentligvis går over etterhvert. Selv er jeg fortsatt kvalm nå i uke 18, men såpass bra at jeg klarer å få i meg litt mat og startet å jobbe litt igjen. Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå