Gå til innhold

Hvem betaler kjolen til forloverne dersom bruden har bestemt hvilken kjole de som er forlovere skal bruke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruden har bestemt at vi forlovere skal ha lik kjole. Desverre synes jeg kjolen er grusom og synes det er helt vilt at jeg må bruke 2000.- på en kjolenhun har bestemt at jeg/vi skal ha:( Kroppsfasongen min er helt feil til kjolen og jeg føler meg ikke bra. Bare jeg som reagerer på at dette? Syns å måtte bruke så mye penger på en kjole jeg i utgangspunktet ikke vil ha. :(.

Anonym poster: 4ce1875234e649bbca59e2b19af8f7fa

Fortsetter under...

Skrevet

Bruden skal selvsagt betale om hun har spesielle preferanser, men personlig ville jeg som forlover nektet å ha på meg noe jeg ikke følt vel i. For en venninne du har!

Skrevet

Da synes jeg bruden får ta kostnaden for kjolen også.

Skrevet

Jeg har betalt for kjolen valgt av bruden. Den ble ikke brukt mer enn 1 gang for å si det slik.

Anonym poster: 2c6257e8cae8c9d86da4f02c593c01df

Skrevet

Jeg ville sagt hva jeg mener og uansett så får bruden betale hvis hun skal bestemme!

Skrevet

Trodde det var en selvfølge at bruden betaler når hun skal bestemme?!?

Anonym poster: 395c74e0515a85895032833cc4d9fddc

Annonse

Gjest overlord
Skrevet

Bruden selvsagt. Jeg betalte for kjolen til forloveren min selv om hun fikk velge den selv. Dette fordi jeg ønsket at kjolen skulle ha en bestemt farge og da syns jeg ikke det var rimelig at hun skulle betale den selv.

Skrevet

Forlover(ene)

Men ta en prat med henne og legg frem dine synspunkter med forslag til andre snitt osv :-)

Skrevet

Bestemmer hun betaler hun.

Anonym poster: c526179f9a200de8d342d76aa168a065

Skrevet

Bruden så klart!

Skrevet

Klart det er bruden som betaler om hun skal bestemme.

Skrevet

Forloveren min betalte kjolen sin selv, men jeg hadde ingen spesielle forventninger til antrekk (hun gikk med en pen sommerkjole). Jeg betalte frisør for henne (hun var med meg på pynting, der hun også ble fikset). Hadde jeg hatt spesielle ønsker om antrekk ville jeg betalt. Jeg har vært forlover selv, og kjøpte da min egen kjole, som jeg også brukte i andre sammenhenger senere.

Hvis bruden vil bestemme antrekket, MÅ bruden betale.

Skrevet

Jeg betalte for kjolene til mine forlovere.

Vi bestemte oss for kjolene i felleskap. For meg var det viktig at damene følte seg som dronninger denne dagen de også:)

To av damene ville sy inn/tilpasse kjolene ettersom disse ble kjøpt 6 mnd før bryllupet. et par av dem hadde mistet litt vakt før sommeren - og møtte derfor tilpasse kjolen som sagt. Denne kostnaden tok de selv.

Annonse

Skrevet

Jammen frekk brud, Hadde nektet!

Anonym poster: b3ca9b16a5fada96cdb0eee441796701

Skrevet

For en bridezilla! Hun skal betalte, om ikke så plukker du ut en kjole som du liker! Makan..

Skrevet

Enig med resten her. Dersom bruden bestemmer må hun også betale. Siden du er forlover regner jeg med dere er gode venninner, og jeg ville tatt opp med henne at du ikke føler deg vel i den. Er hun er god venninne så forstår hun vel?

Skrevet

Hvis bruden bestemmer må selvsagt hun betale.

Skrevet

Jeg slutter aldri å forundre meg over enkelte bruder. Bestemme hva andre skal ha på seg???!??!!!!! Og i tillegg være så frekk å be dem betale for noe de ikke vil gå i. Folk er ikke riktig kloke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...